Una scurta din Anglia

Ce se mai poartă în materie de relaţii (pe stradă). Aşa nu!

Discuţie picantă cu a mea prietenă, pe extraordinarul chat de pe yahoo (îl detest!).Am discutat despre mai multe evident, intime şi personale (alea nu se spun), ca-ntre femeile la depărtare (cu rimă).

A P:

vai veneam acasa asara

de la niste pretini

si pe drum vad pe unii, doo cupluri

unu dadea sa scape de una

aia tragea de iel

nimic deosebit

aci se poarta

trec pe langa ei..fetele au ramas in spate si cei doi masculi in fatza

asta tare suparata

Me:

se poarta agasarea

A P:

romanca

Me:

ioi

hiii

A P:

ii zacea la ailalata

ca s-a saturat sa ceara afectiune

si tot plangea ca idioata

ala in fatza la al lui preten

Me:

si-o ia cu forta

A P:

polonez

o injura

de-o spurca

pe asta

Me:

mnah, se inteleg bine

A P:

am zas..mda super

ce ma bucur ca-s sangura

mai merg otzara

alt cuplu

in fatza unui bar

Me:

asea

A P:

se certau ca la usa cortului

ca aia nush ce facuse se uita mai nush cum la altu

cica zacea omu

si asta urla si ii zacea ca era vb cu pretena ei ca o doare pe ea in …. de ala

si asta crize de gelozie

..am zas superrr

asa fratilor

ce bine m-am simtit

ca-s sangura

apai pe romanca aia imi venea sa ma intorc sa-mi f.. o palma peste oachi

sa ajungi sa tragi de barbat

pe strada

vai

mi s-a facut rau

instant

Lasă un răspuns

