Cum să-ţi legi şireturile

Mi-e şi frică să scriu pentru că nu ştiu zău ce se întâmplă.

Parcă-s cam multe coincidenţe în ultimele zile…

Mă întreabă un amic, C. despre Ziggy, iar a doua zi primesc un mail în care-mi cere discreţie maximă şi bani (siiiigur, mă grăbesc!). Îi spun primului că al doilea a început să se prostitueze prin parcări ca să facă rost de bani sa se întoarcă în patria mumă (Francia) şi că precis l-o fi lăsat vreo amantă taman în fundul gol (un scenariu plauzibil, de altfel if you’re bitchy enough).

Cererea de bani pe internet e un lucru atât de comun încât nu mai contează cine, cui, cât cere. Dacă nici cu bătrânii nu ne pricopsim, atunci cu cine?

Acelaşi amic mă întrebă de Predoaia şi chiar cu o zi înainte vorbisem cu ea (fapt rarisim în ultima perioadă).

Apoi nu ştiu cum am ajuns să vorbim inclusiv de Lady Gaga :)) Îi explicam că nu mi-e nici simpatică, nici antipatică. Mi-e pur şi simplu indiferentă. Ca şi cum n-ar exista (dar vai, cum se poate aşa ceva?!) ca în aceeaşi seară, după câteva ore să dau peste un video cu un interviu despre ea (i l-am trimis apoi :))))

Apoi, ieri mă gândisem la dude şi la Haruki Murakami (ce gând măreţ) datorită cărţii recomandate de Ana Matei. Azi m-am întalnit cu dude (a trecut ea pe la mine) şi de data asta nu mi-a mai împrumutat nimic de Haruki Murakami, ci mi-a adus o altă carte faină, premiată în 2007  (MITRA de Doris Lessing -> abia aştept   s-o citesc şi o să şi scriu despre ea pentru că mi se pare foarte interesantă) şi un semn de carte din Viena cu dedicaţie :p „Let everything happen to you/Beauty and terror/Just keep going/No feeling is final” R.M. Rilke

Intenţionăm să mă tund, (execuţie ipotetică: Dani al lui Cosmin) dar între timp am aflat că pot, gratis, la Elle, pe post de cobai timp de încă 5 luni de zile multumită sorei lu’ Katy. Şi am mers, of course. Tot gratis o să mă pot şi vopsi (nu ca şi un cobai). Whoo! ^.^

Dar cea mai coincidentă coincidenţă mi se pare cea legată de şireturi. Vorbind azi cu Sântămăreanca, am întrebat-o dacă ăla mic (de fapt, mai mare, Luca) ştie să scrie, să citească (am devenit interesată de subiect de când am aflat că el e mai boem aşa, mai artistic) că am ajuns s-o întreb şi dacă ştie să-şi lege şireturile (ca şi cum treaba asta ar fi un mare semn de înţelepciune pentru vârsta de 6 ani şi un pic (dar am întrebat aşa) :)) Big deal.

Dar surpriză! It is a big deal! Acum câteva minute a fost postat un video pe wall-ul de la TEDxEroilor fix despre asta.

Mă foarte minunez de matchingul perfect.  Faze din astea păţesc eu muuuulte, foarte muuulte (karma related cum spuneam). Apropo, voi ştiţi să vă legaţi şireturile? 😀

4 gânduri despre „Cum să-ţi legi şireturile

  1. Pingback: De ce mestecăm gumă? « Dar vai!

Lasă un răspuns

