Multumesc, doamna profesoara Ana Maria Joarza

#Pevremea mea, Ana Maria Bedreaga 🙂

Inspirata de postul de pe webcultura care inteleg ca face parte dintr-unul din proiectele de la internshipul de anul asta (stagiul III), organizat de Sorin Tudor la care am participat si eu, anul trecut, scriu cu scopul de a multumi doamnei profesoare Ana Maria Joarză.

Incepand cu prima poezie careia a trebuit sa-i facem un pseudo comentariu in clasa a IX-a, poezia Testament de Tudor Arghezi (n-o sa uit asta prea curand) si pana la ultimele teste si simulari pentru bacul la romana, probele scris si oral, pot spune 100% ca a fost o profesoara de nota 10. Fiind passion driven 🙂 i-a iesit foarte bine si predatul si apropierea de noi asta si pentru ca diferenta de varsta intre ea si noi n-a fost mare (noi, clasa „D”).

Acum tot la liceul “C.Noica” din Sibiu preda.

Ii multumesc pentru sustinerile la olimpiade si pentru materialele special redactate pentru noi,  cand companie ii erau noaptea, Coca Cola si tigarile (ii simt inca mirosu’ 🙂 )

Am fost prima generatie careia i-a predat nemaiminunata materie la care am fost olimpica 😀 si poate a contat inclusiv asta, faptul ca venise cu forte „proaspete” desi daca ma uit pe Facebook  inca este la fel de apreciata, deci sigur nu sunt eu subiectiva. N-o sa uit interpretarile la poezii, comentariile de pe suporturile de curs, exercitiile din clasa, raspunsul la intrebari, „strigarea catalogului”, ascultatul, explicatiile de pe table, tabelele, scheme, metaforele si scurte incursiuni in filosofie. Toate astea au contribuit la a o caracteriza drept o deschizatoare de drumuri, un fel de Titu Maiorescu in varianta feminina 🙂

Ii multumesc pentru profesionalismul de care a dat dovada, de implicarea neconditionata si nu in ultimul rand, pentru seriozitate. Ironiile s-au strecurat foarte bine in timpul orelor. Nici alea nu sunt de neglijat, mai ales ca tradeaza doua calitati pe care eu le apreciez la orice persoana: inteligenta si simtul umorului.

Retin ca in albumul de la sfarsitul anului, ala cu poze mi-a scris ca-mi doreste sa-mi construiesc un drum frumos si spera ca toate cunostintele acumulate vor fi deplin valorificate. Ei, ele au fost si inca mai sunt. Si pentru asta ii multumesc.

Profit pe aceasta cale sa o felicit si pentru baietelul nemaiminunat, care este un simpatic si un nazdravan 😀

3 gânduri despre „Multumesc, doamna profesoara Ana Maria Joarza

  1. Pingback: Poezia lui Eminescu e inca actuala;15.01.2012 – 162 de ani de la nasterea poetului national « Dar vai!

  2. Andra, multumesc de cuvintele frumoase!
    Ai evoluat foarte mult și sunt foarte mândră de tine. Între timp mi-a mai venit și mie mintea la cap nu mai beau cola și nici nu mai fumez de vreo cinci ani! Te pup și multumesc pentru laude!

    Ana Maria Joarză

Lasă un răspuns

