5 Chestii interesante (de mancat)

1. GOJI (cititi aici mai multe despre goji via Alina)

2. QUINOA (aici retetele) Pe pachetul meu (inca n-am gatit quinoa) scrie: Cultivata inca din epoca incasilor (de peste 6000 de ani) pana in zilele noastre in Anzii Cordilieri la peste 3000 m altitudine, quinoa apartine familiei Chenopodiaceelor (ca si spanacul) fiind considerata o cereala datorita compozitiei sale si utilizarilor similare. Quinoa e o comoara pentru sanatate sursa de fier, bogata in magneziu, quinoa e bogata in proteine. Poate fi gatita atat calda, cat si rece, sarata sau dulce.

Din cate am vazut sunt mai multe varietati: alba, rosie, etc.

Cum preparati quinoa (as fi tradus eu dar imi este prea lene)

Alte retete cu quinoa (vad inclusiv prajituri pe aici). Ligia Pop o recomanda calduros quinoa in salate si adevarul e ca e foarte buna.

Si ultimele retete cu quinoa  (this is not a SEO spam:)))

In Londra am mancat quinoa in salata cu patrunjel (bobitele albe)

3. Anghinare (asa ii zice la planta pe care am mancat-o in Barcelona, aka alcachofa).

4. Moşmon (aka nispero) – nu stiu daca se gaseste la noi

5. Pithaya (nu are un gust senzational dar macar forma si culoarea sunt interesante. De incercat macar o data in viata :p)

Ultimele 2 pozele sunt facute in Mercat de la Boqueria din Barcelona, cea mai spectaculoasa piata cu alimente pe care am vazut-o pana acum. O sa postez si pozele cu orătăniile delicioase.

Si a 6-a, bonus, un tip de la predoaia, chicken stir fry with noodles (poze).

O reclama sexy cu fructe

6 gânduri despre „5 Chestii interesante (de mancat)

  1. Pingback: A.D.A.M Cluj şi cum să-ţi îmbunătăţeşti vederea | Dar vai!

  2. Pingback: Fructul kaki, fruct exotic « Dar vai!

Lasă un răspuns

