De ce-mi plac zilele de Miercuri

De ce-mi plac zilele de Miercuri?

Pentru ca la mine se poate spune ca incepe weekendul desi e mult spus. Adica stau acasa ca o pisica lenesa in pijama si lucrez de la pupitru.

Si cand sa ma intorc joi si vineri la lucru, zilele astea din saptamana trec atat de repede ca inevitabil se face vineri seara si deci clar, e weekend. Joia intotdeauna am impresia ca e o zi de luni.

Ma bucur tot mai putin de odihna, de relaxare in weekend (ma gandesc ca in viitor concediul va deveni somnul de 8 ore pe noapte). Am si mai putin timp liber de cand cu alt proiect (secret) desi as putea folosi foarte bine pluralul, dar toate-s bune si frumoase, ba chiar exceptionale.

Ma mai bucur ca dimineata ma trezesc devreme, imi beau cafeaua acasa, micul dejun devine pranz si pranzul, cina.

Dar nu totdeauna. Numai cand decid eu. De exemplu maine conduc de la ora 8, un ceas. Dar in alte dimineti ma trezesc devreme  pentru exercitiile pe saltea (izopren ca sa fiu mai precisa, izoprenul mov, mostenire de la Maila din 2005 🙂 )

Ma mai bucur ca ascult muzica in casti si ca nu ma perturba nimeni (vai ce bine este home alone!) Lucrez miercurea, nu e day off. E remote day + late shift ca sa zic asa (ating miezul noptii).

Apropo de muzica, in timp de postez eu piesele de mai jos se face miercuri deja. So, enjoy! 😉

Pese: Nu inteleg cum unii oameni se plictisesc chiar si singuri (da, ei pe ei insisi). Plictiseala o concep numai in raport cu cineva. Un cineva inexistent.

2 gânduri despre „De ce-mi plac zilele de Miercuri

Lasă un răspuns

