Despre asteptari

Seth Godin asta este extraordinar! De cate ori vad in inbox cate o postare pe al sau blog briliant, tusti dau click because he’s my source of inspiration. Mna, acum vorbeste despre asteptari. Fix aseara ma gandeam ca sunt in trilema si ca nicicum nu-i bine cu asteptarile. Nici sa le ai nici sa nu le ai. Oricum, citeam in Jocul seductiei de Neil Strausee aseara, urmatorul pasaj legat de sex desi eu vorbesc aici in general despre asteptari (am zis c-o sa scriu despre cartea asta oricum): ” Sexul la intamplare are si o latura mai putin placuta: uneori inceteaza sa mai fie intamplator. Oamenii nutresc dorinta de mai mult. Iar cand asteptarile unei persoane nu se potrivesc cu asteptarile alteia, atunci cel care asteptarile mai mari sufera. Nu exista sex ieftin. Intotdeauna are un pret”.

Postasem eu la un moment dat ca I’m a girl of great expectations. Ei, cred ca nu mai sunt. Sunt in plin proces de clasificare a lor.

Nu spun evident nici ca I’m a girl of low expectations ca as minti. Deci nu sunt.

La inceput am zis ca nu am asteptari. Dar ca nu le-am zis nu inseamna ca nu le-am avut🙂 Doar ca nu le-am comunicat. I went with the flow si dusa am fost.

Concluzia lui Seth Godin ma dezamageste intr-un mod dezamagitor de data asta: „Perhaps it’s worth considering no expectations„. Postul asta are legatura cu valorile.

Voi ce asteptari aveti?

Lasă un răspuns

