Sandwichuri bune in Cluj

La Kiosk. Pana acum am mancat doar cel cu prosciuto si ruccola. Bun de mori, ce sa mai…Alexandra l-a mancat pe ala veggie dar si ei i-a placut, deci o cred ca-i bun.

Recomandarea este: Kiosk de pe Eroilor 🙂 Au si bauturi nu doar mancare.

Ce mi-a mai tras cu ochiul e micul dejun. Poza am furat-o de pe pagina lor de Facebook. N-o sa se supere. Doar le fac reclama intr-un mod gratuit si foarte sincer 🙂 Si ei vad ca au profil in loc de pagina, ca si Camino, terasa de care am scris asta vara 😀 Stiu ca ati ajuns pe acolo. Sa va fie de bine! Acum iarna merita testat humusul dupa reteta lui Adi Hadean 🙂

De sanwichiurile astea m-am indragostit la Luvaria (oare ce le mai fac croissantele cu unt?!)

2 gânduri despre „Sandwichuri bune in Cluj

Lasă un răspuns

