Cornel de la Vunk

Nu orice Cornel, ci Cornel Ilie de la Vunk. Uh oh uh, vai! Aici sunt poze cu el

Ce voiam sa va spun de fapt e ca maine o sa ma euforizez la concert Vunk si acum o corup si pe Olga sa ma insoteasca care nu vrea sa vina de fapt si ma acuza ca n-am anuntat-o din timp :)) (nu stiu sa corup deloc oamenii, mai e nevoie de exercitiu asta ca sa nu spun direct ca ii e lene sa se urce in Dacos si sa vina). Dar eu mai devreme am aflat ca am castigat biletul + de unde sa stiu ca si ei ii place de Cornel si ca vrea sa vina?

Ideea este: de cand eram mica eu si Anca am facut asa o pasiune pentru Cornel. Stiti si voi: inalt, brunet, slab + camasa 😀 Fatal combination (acum tasteaza hormonii). Intre timp, adica de cativa ani incoace, habar  n-am ce au mai facut ei: Vank, acum Vunk, ce piese au mai scos etc. Mnoah, poate revin cu poze de maine, de la concert dar depinde cat voi fi de concentrata (sau nu) sa fac poze.

Intre timp mai vand o floare :)) (nu, nu stingem lumina!!!)

Pese: Multumesc, Monica, pentru bilet

Later edit de la concert cu telefonul meu de exceptie:

Aici sunt adevaratele poze din Euphoria

80,81 -> that’s me, cu spatele :))

 

 

 

2 gânduri despre „Cornel de la Vunk

Lasă un răspuns

