Cirque du Soleil si Viena

I-am redescoperit pe Cirque du Soleil la Razvan Pascu pe blog. Imi venea sa dau share la ultimele posturi ale lui de pe blog (intre noi fie vorba, e cel mai citit blog de calatorii din Romania si il apreciez tot mai mult de cand l-am descoperit) pe blogul meu, dar cum nu pot, pun aici linkul catre un concurs foarte fain prin care puteti castiga foarte simplu un sejur de doua persoane la Viena de Revelion (neposesorii de karma buna mai bine sa nu participe) 😉

Piesa o fur de la el de pe blog si-o pun aici.

Piesa numa buna de ascultat pana va uitati la pozele din Viena, ca tot am pomenit de ele si mai ales pentru ca le-am promis in alt post (sunt peste 500 din Viena + Budapesta dar am zis sa nu exagerez :D) desi teoretic ar mai trebui sa si scriu despre Viena (alta data).

Lasă un răspuns

