2 Filme la Comedy Cluj

Ii multumesc Sabinei pentru invitatii (o s-o iau pe Tulia de toarta si-o sa mergem la Tamara cu invitatiile la purtator :)) ) Prevad deznodamantul si totodata anticipez un post pe blog, o parodie sau poate doar o irnoe 🙂 Nu e mare lucru o invitatie la film (ma rog, doua) dar imi place mai mult sa le am eu (sa pot oferi mai departe) decat sa cumpar eu acolo un belet ;)) (aceasta este o fita – probabil singura mea fita 0_0)

Am mai zis ca merg si la 4 Costume negre. Si ma mai hotarasc pe parcurs 😀

Aici aflati mai multe despre programul Comedy Cluj

Lasă un răspuns

