200 de idei de intalniri

Asa le-a structurat Adrian Soare in ebookul gratuit pe care il puteti descarca inca timp de 22 de ore.

Am simtit nevoia unui feedback conform legii reciprocitatii🙂

Urmand ideea 102, am ales 12 idei:

1. asta cred ca e foarte tare pentru prima intalnire (eu am propus un alt oras cu un anumit loc  si nu mi s-a parut exagerat). Ideea de aplica daca ai mai multe ore la dispozitie, te urci intr-un tren si cobori in primul oras urmand sa va beti cafeaua intr-un loc descopeit instant🙂

2. mersul cu bicicleta prin oras (daca n-aveti bicilete, inchiriati,  no worries) 

3. degustare de vinuri

4. semineu, munte, patura (3 cuvinte cheie)

5. mersul la un curs de tir cu arcul (daca nici mie, sagetatoare, nu mi se potriveste, atunci cand? :))

6. echitatie (vocea animalului din mine :D)

7. rezolvarea unui puzzle de 1000 de piese (am mai scris ca-mi place puzzelul aici)

8. „Daca esti barbat: invit-o la un meci de

fotbal. Apoi du-o de fapt la un concert

de muzica de camera careii place.

Cumpara bilete in avans.

Daca esti femeie: invita-l la un concert

si du-l de fapt la un meci de fotbal” -> sau surpriza, direct! (regula 73 din ebook)

9. sedinta de kiting = inveti sa manuiesti un zmeu🙂 wow!

10. Puneti cortul in mijlocul sufrageriei si luati cina in cort.  – regula 85 din ebook ceea ce s-ar numi un picnic de interior

11. mergeti intr-un parc de aventuri (Parcul Aventura, scrisesem dincolo despre el, n-aveati cum sa stiti)

12. ” toamna cand au cazut frunzele, mergeti si adunati 2 saci de frunze, apoi sariti pe ei@ – regula 112

Sunt de fapt 12-4 =98. Alte comentarii

– regulile 120, 124 le iubesc!

-regula 142 o taiem de pe lista🙂 O zi adevarata cu picnic la munte (sandwiches din traista cu my first boyfriend – Poiana Brasov – 2004 – unde am primit primul inel🙂 )

– regula 153: vreau sa invat sah (dar nu fac nimic in sensul asta -> ajutor! :))

– regula 166 (sau in cer :P)

– 170: zorbind (nu stiam ca asa ii spune)

– 182: yeah, nice one🙂

– 183: am zis ca ma apuc EU (am ramas cu zisul)

– 190: kissing sounds better

– 195: cel mai indicat ar fi  intr-un weekend, dar decat deloc si o zi e ok  :D

Like, download & share 


		

9 gânduri despre „200 de idei de intalniri

    • Salut! Multumesc pentru comentariu. Mi-am amintit de un ebook fain pe care din pacate nu il mai am. I-am scris si lui Adrian sa vedem daca ne ajuta el cu info🙂 Daca fac un efort de memorie, imi mai amintesc cateva idei de intalniri:
      – urcatul in tren si mersul intr-o destinatie random, fara sa ai ceva planificat. Vezi unde va duce trenul si coborati unde vreti (totusi sa nu fie nici f departe sa aveti timp sa va intoarceti in aceeasi zi)
      – jocul cu moneda in oras si intersectiile. Daca moneda cade cu fata in sus, o luati in stanga la urmatoarea intersectie iar daca o sa cada cu fata in jos o luati la dreapta sau invers, ma rog (un fel de „pariu”) sau adevar si provocare
      – picnic pe dealurile din jur (sau o tura de o zi la munte) – asta cred ca e de la mine, nu din carte
      – plimbare in caiac (pentru 2 persoane)
      – o plimbare in Gradina Botanica
      – plimbare la muzee, expozitii, targuri vechi (apropo, urmeaza Targul de la Negreni) – in cazul in care i s-ar parea interesant
      – o legi la ochi si mergeti undeva si ii spui ca n-are voie sa protesteze (cu masina?! sau unde sa puteti vedea orasul de sus?!)
      – o zi intr-un parc de distractii/de aventura

  1. Pingback: Ruladă cu rom şi cafea lungă la pachet de la Cofetăria Opera « Dar vai!

Lasă un răspuns

