Seara de caricaturi si portrete

Am ajuns la 19 fix aseara, dupa condus (pe timp de noapte -> incepe sa ma amuze teribil experienta si cand citesc ce-mi scrie Marcel pe fb  despre condus incep sa ma nelinistesc subit si sa-mi dau seama ca toti barbatii sunt niste perversi :))))

Locul: la Casa Tranzit (Baritiu, 16) la Seara de caricaturi si portrete care a implinit un an, fiind organizata de Asociatia Culturala ARTileria. Maratonul de caricatura si portret a durat 12 ore (teoretic ca practic eu am stat doar 1 ora jumate).

Au participat si amatori la concursuri de portret, de caricatura (comic de situatie, comic de imagine) si de auto satira. De la 23.00 a mai fost un concert Jazz & Blues si apoi o proiectie de filme de comedie: Charlie Chaplin, Stan Laurel si Oliver Hardy, Benny Hill + animatie.

Si fiind de-o cutezanta incredibila am fost prima caricaturizata. M-am ridicat de pe scaun unde stateam cam cuminte si m-am dus aţă la Kirilla Mihai pe „scena” si m-am asezat langa el (l-am nimerit, ca eu caricatura voiam, doar stiti), timp in care si-a facut ireprosabil (desi amator) treaba🙂 A iesit ce vedeti mai sus. Mai astept poze din timpul creatiei. Asa ca revin.

Dar inainte sa inchei, macar atat sa fac, sa scriu din flyer, doua cuvinte despre ce fac fain acesti oameni (recunosc ca nu am auzit de ei pana ieri).

Seara de caricaturi si portrete se desfasoara in localurile L’Atelier Cafe si Godfather’s Cafe Bar (uh, or fi numa artisti acolo…battling eyes emoticon -> I must go to encounter a genius :))) o data la 2 saptamani in fiecare din cele 2 locatii. Martea, din 2 in 2 saptamani, graficienii Asociatiei Culturale ARTileria sunt prezenti in Atelier Cafe iar miercurea in localul Godfather’s Cafe Bar.

Pretul unei caricaturi sau al unui portret este rabdarea fiecaruia dintre aceia care iau loc de partea cealalta a plansetei.

[ De partea cealalta, in cazul meu, era un tip foarte frumusel si amuzant, in anul III la Grafica (cu ochii negri :X) iar de cealalta, eu, o dezinvolta si o comunicativa :))  Am povestit, am glumit, am zambit, am ras. Mi-a dat si o insigna cadou si pliantul si mi-a schitat ca ma pupa in aer (stiti voi -> muaks-ul ala ;)]

 In Atelier Cafe,  experimenteaza, difersifica, se joaca pentru ca pana la urma e o cafenea-atelier iar in Godfather’s Cafe Bar ne traspun intr-o alta perioada istorica, cea a mafiotilor din America anilor ’40- ’50 si ’60.

Pagina de Facebook Seara de Caricaturi si Portrete  

Later edit: Merci, Ioana pentru poze🙂 Haha, daaa, noi discutam de parca ne stiam de-o viata. Asa am avut si eu senzatia😉 Bine punctat🙂

 

2 gânduri despre „Seara de caricaturi si portrete

Lasă un răspuns

