Cateva evenimente in Octombrie la Cluj

Pe unde o sa misun in Octombrie, aproximativ, poate nu la toate ca mai sunt si alte lucruri decat umblatul brambura 😀

Vineri, unde ne intalnim, duda? (later edit: plimbare romantica pe malul Somesului 🙂 )

Silent Strike in Boiler Cluj – sambata, 8 octombrie 

Adaptarea la schimbarile climatice in Romania (duminica, 9 octombrie in Atelier)

Maraton de portrete si caricaturi la Cluj (aud de la Tulia). Doresc sa am o caricatura si-n timp ce voi fi caricaturizata imi voi imagina ca cel care ma caricaturizeaza este de fapt un pictor care ma picteaza denaturandu-ma, el pictandu-ma de fapt nu pe mine, ci o imagine de-a mea (una din putinele versiuni). Fantezie fantezista.

TECOMM (particip joi si vineri -> pacat ca n-o sa am net sa fac live tweeting)

Marketing afiliat in Zorki Cafe (joi seara)

Ioi Fest (de la duda Diana 🙂 – Ada Milea (16 octombrie)

Comedy Cluj -> hmm..imi fac cateva filme cu ochiul (sa vad la care si ajung)

Teatru de club in Diesel

A se mai trece pe lista Qui One Quint si teatru daca mai este timp

Recitari de poezii si alte cele in Doua Minute langa Casa Tauffer

Scorpions (se pot asculta gratis si de pe langa stadion sau gratis, de pe youtube :)) (aud ca-i sponsorizam – nice :D)

Le Sultan -> Duminica (in orice duminica) asa un chill out session

+ orele de condus (daca imi mai raman bani -> glumesc. Sau nu?!?) Conduc noaptea, sunt ca o bufnita la volan, dar e bine.  Am gasit smecheria perfecta sa fac doar 15 ore in loc de 30 😀

Iar la anul, dar sa nu ne grabim, zic:

In Ianuarie 2012 -> balet pe gheata (da, ce e programat din timp are prioritate 😉

2 gânduri despre „Cateva evenimente in Octombrie la Cluj

Lasă un răspuns

