Tarta cu zmeura si afine

Cu titlu de surpriza pentru cea mai draga pila masculina 🙂 ce va fi purtata la sub brat pana la punctul de intalnire (doamne fereste sa ma impiedic si s-o scap dar m-am descurcat intre timp altfel :)) De fapt tarta cu zmeura si afine a fost putata mai devreme in geanta, la fel cum se poarta caserola cu mancare si borcanul de cafea. Bautura am servit-o la Sala Sporturilor pe muzica populara (no Cargo, no nothing, aia au fost anul trecut -> you, bad, Radu!!!) si apoi in Art Cafe (o bere Timisoareana (totusi, n-am baut limonada) – 3,3 lei – consumatie platita la inceput si nu la sfarsit, fapt care l-a dezamagit pe Raul in calitate de client).

Legat de aceste aventuri prin urbe combinate musai cu altceva, imi amintesc de trabucul din Bruno

Reteta pentru tarta cu zmeura si fructe este de la muma Olgai. Cum m-am precipitat s-o bag in geanta intre 2 farfurii surpapuse cu flori (farfuriile cu flori) si infasurate in folie transparenta + bagate intr-o punga si apoi in geanta, am uitat sa-i fac poz (dar am gasit in schimb poza cu zmeura si afinele; am uitat ca le-am pozat :)))

Pilei i-a placut (o sa-i placa si restul bucatilor luate la pachet, in ghiozdanul negru de la Accenture) iar baietilor le-a placut, af corz. Fetele n-au gustat. Never mind. L-am speriat putin pe pila zicandu-i sa ma contacteze ca am patit ceva foarte grav (m-a contactat dupa 5 ore – puteam sa mor linistita intre timp (aceasta este o exagerare, n-am veleitati de nevasta) – dar cu argument plauzibil nu m-a sunat mai repede) si cand i-am zis ca asta a fost numai ca sa-i atrag atentia, a zambit, a zis ca asta este un fel de facatura direct la sentiment :))))) Nooooo!

Gata, de maine incepe scoala, se aglomereaza urbea, incepe nebunia. Incepe un an nou, orasul respira studenti/e. Long live Cluj’s life! (what a pitty I’m no more a student)

See/say it all, say it all/see it all

Lasă un răspuns

