Drumul catre casa

E presarat cu…poze din urbea nemaiminunata. Postul asta este ca sa-l recitesc cand o sa-mi fie dor de Cluj, anticipand putin si pentru voi ca sa vedeti cum arata Clujul ieri.

Avand aparatul la purtator si facand un mic ocol cu ocazia impodobirii Bastionului Croitorilor cu aranjamente din crizanteme, am imortalizat cate chestii. Traseul: floraria Magnolia pana undeva pe langa blocul spray, nu spunem unde🙂 Era un soare atat de extraordinar (cum nu s-a mai pomenit pana atunci) sau cumva un semi-intuneric (dar nu chiar) si norii disipati pe cer si asa o lumina aparte. Wow, adica. Intelegeti voi ce vreau sa zic. Cam care e vremea dinaintea furtunii pe care o ador. Nici cald, nici frig, nici soare, nici bezna, asa toate astea la un loc. Cum ar fi culoarea vantului turbat.

Cu ipodul la purtator, ochelarii de soare, camasa colorata, aparatul foto, hmmm, cam multe elemente care sa nu distraga atentia am inceput sa fac poze cu traseul😀  [Mi-am dat seama ca aparatul foto intimideaza. Lumea se uita la mine ciudat. Imi imaginam cum ar fi fost sa am un aparat foto gen mitraliera sau tanc, o ditai hurdugheana. Cum s-ar fi uitat atunci? Sau cum ar fi sa iei un interviu cu aparatul foto (in loc de microfon sau reportofon, n-are nimic, ce sa aiba?] Asta poate fi considerata o situatie penibila, la fel ca cea cu trasul bananei cu o sfoara pe strada sau asta cu melcul pe care am vazut-o la Carmen.

Legat de asta Cosmin mi-a povestit de unul din experimentele pe care le-au avut de facut la Psiho: sa-si aleaga sa faca ceva penibil pe strada ca sa depaseasca sentimentul de penibil si sa vada cat si daca sunt afectati de reactia oamenilor.

Si acum plimbarea galesa pana acasa:

Am trecut cu regret de Pompieri care au acolo sha in fata expusa o masinarie care trebuia pozata ca era interesanta rau dar azi era un mos afara si nu aveam de ce sa ma opresc sa fac poza. Next time! Ah si inainte de Pompieri mai este parca un magazin alimentar -> POP ART cu sigla Coca Cola. Deci magazin alimentar POP ART! Mda. Afara pe scari era vanzatoarea. Nu m-am oprit. N-am mai pozat.

Aranjamentul e al florariei Magnolia. Dar cum prea multi fura de la noi ca furatul este gratis vorba aia, iote ca-l gasesc in calitate de politie calare (expresie consacrata) offline, pe jos de fapt, pe geamul unei florarii foarte importante (no name)…de cartier  – cartier Marasti in care cica s-a deschis un nou cinema 0.0 (adresa florariei: Bdul 21 Decembrie 1989, cam pe la numarul 73 cu aproximare ochiometrica).  Aranjamentul facut pe vremea Predoaiei si a Samiroaicei, se poate comanda de aici. Nu am intrat sa le zic nimic pentru ca imi era lene. Plus ca nu aveam chef de inca vreo tuta dupa ce am dat peste doua la farmacie pe care le-as fi impuscat in cap. Ne continuam pasnic drumul. Urmeaza Compania de Apa Somes SA :)) si o cabina telefonica  – Romanian style (orange + albastru).

End of ixcarşăn.

Lasă un răspuns

