Concertul Mojo Barrel de la Libraria Carturesti

Foarte draguti baietii de la Mojo Barreleu fiind pozitionata strategic undeva vizavi, cu vedere buna inspre si dinspre baieti si lume, fata in fata dar la distanta :D. Au inceput concertul cu niste  piese de chilling session: 2 piese de Tom Waits, una de Bob Dylan, una de la Police

, alta De Paolo Nuntini

si

(asta nu cred c-a fost totusi..am pus-o mai degraba ca sa para mai multe si concertul mai lung)

Apoi piesele lor care vad ca nu prea sunt online. Ceva „Mo jam”, „Howling at the moon”, „Dirty water”, Streetlights, „Fire roxe” (daca bine mai retin, daca nu, nu). Nu prea gasesc piesele baietilor (las aici loc de completat cand am vreme de mici researchuri).

Mai jos sunt achizitiile mele de la Carturesti. Henry Miller, toujours mon amour 😀 si ailalta ca-i Provence pentru totdeauna de Peter Mayle (scrie despre parfumuri, vinul din Luberon, despre faimoasele supe de peste (bouillabaisse din Marsilia) despre care i-am scris si lui Z care probabil se va arata nespus de incantat de curiozitatile mele (ca si curiozitate marunta, azi ma intrebam in timp ce mergeam pe strada ce are lumea in plase, ce cara, mai ales dimineata, in plase de plastic; de fapt ma gandesc ca unii oameni isi duc mancare la lucru -> si eu imi duc: mancarea in caserola, cafeaua in borcan (ca doar n-oi da 4 lei in fiecare zi pe o cafea iar 3 in 1 alea sunt niste scarbosenii la care apelez din an in pasti pentru ca au gust horror, is prea dulci si ingrasa pe cand cafeaua mea e neagra si amara :D) si caserola si borcanul in geanta, nicidecum in plasa). Bun cocktailul Mojo Barrel (baut gratis pentru ca sunt o scechera dar nu chiar atat de smechera incat sa nu-i fac cunostinta cu a mea camasa -> verdele este de la siropul de menta – asta a fost combinat cu alte treburi, ceai, lamaie si deci siropul combinat cu altele indrediente n-a fost o panarama cum ma plangeam de limonada din Insomnia (Later edit: am scapat de pata de pe camasa. A iesit la spalat).

Ah, la Brand Film Festival n-am mai ajuns ca am mers pana in Ocean (cat de pragmatic, nu-i asa?) cu tot cu pata pe camasa fara nicio problema (daca mergeam maine ar fi fost horror de multa lume, sambata la fel, duminica la fel deci nu prea as mai fi avut cand plus ca se poate sa fi murit de foame intre timp).

Acolo mi s-a parut ca-l vad pe-un tip pe care l-am confundat cu altul (Vlad Cucu). L-am tras de maneca pe twitter ca l-am vazut. Dar a zis ca nu era el si asa l-am facut curios sa afle cu cine l-am confundat. De fapt l-am confundat numai pe twitter nu si la concert (am asociat gresit numele de twitter cu persoana :D) Persoana pe care am vazut-o la concert n-am gasit-o pe twitter (din moment ce pe twitter credeam ca e cel pe care l-am vazut) asa ca n-am cum sa va arat pe cine am vazut.

In librarie m-am intalnit cu Raul care a cascat si si-a pus mana la gura de uimire cand i-am spus ca nu mai fusesem jos, decat la suprafata (in librarie). A fost un schimb dumb de replici (ale mele intrebari adica). Dupa ce ca-l vad acolo aranjand carti, il intreb ce mai faci? tot la Carturesti lucrezi? doooh :)))) A zis ca nu-mi raspunde daca acolo lucreaza sau nu din moment ce evidenta nu ma convinge. Mda pai cam degeaba mi-am dat seama cu o 3 secunde mai tarziu de ce pasare mi-a iesit pe gura ca deja o spusesem :)) (asta e un exemplu de a vorbi si apoi a gandi dar cum va spuneam sunt hormonala si deci gandesc/reactionez cu intarziere (altfel nu eu sunt cea care scrie, spune de astea – > tolo-bolo)  fiind mai putin neuronala ca sa spunem asa. Dar fazele astea is faine. Vezi ce reactii starnesti macar :)))))

Cartile intrate in posesia-mi (dupa ce le-am achitat am completat un formular pentru participarea la o tombola, premiul constand intr-o excursie in Strasbourg  pentru 2 persoane. Dar 2 e prea mult. 1 e suficient (oricum 1 e multiplu, stim asta :D) Raul m-a atentionat sa nu fiu naiva ca astea-s numai pentru a colecta mailuri si a ne trimite newslettere. I-am zis ca o sa-mi creez filtru special. A zis ca nu functioneaza. Bine ca stie el. Va filtrez de nu va vedeti!

 

 

 

Ieri a fost o zi ciudata. Cand m-am intors de la concert m-am trezit cu un mail ciudat de care numai karma mea poate avea parte.

Un gând despre „Concertul Mojo Barrel de la Libraria Carturesti

  1. Pingback: Atelier de reparat încălţăminte în Cluj-Napoca « Dar vai!

Lasă un răspuns

