Proiectii Brand Film Festival si concert la Carturesti

Azi de la 20.00 o sa fiu in Bulgakov la proiectiile Brand Film Festival  (mai sunt si maine altele) si maine la concertul Mojo Barrel din Carturesti de la 19.30 (invers nu se poate, din pacate). Ore decente, mai ales ca merg dupa job, direct de la florarie dupa zile chinuitoare de vorbit cam mult la telefon.

O sa gust cocktailul Mojo Barrel (spre rusinea mea, vorba vine, n-am participat pana acum la niciun concert, lansare de carte sau alt eveniment fancy organizat de Carturesti) and it would be time si trupa asta suna bine🙂 Dar asta nu inseamna ca n-am pasit in librarie si cumpar cate un brat de carti. Merg rar, dar pare-se constant. Pentru carti mi-ar mai trebui un salariu. Sa vedem cat imi pot stapani poftele diseara (ma refer la carti, desigur, pe principiul ori iau sa-mi ajunga ori nu iau niciuna). Cocktail oricum beau. Revin cu impresii. Pana atunci, sa ne simtem bine, zic😉

Later edit: Acum imi dau seama ca n-am ochelarii de vedere la purtator, numai pe cei de soare. Greatness. O sa ma asez in primele randuri la proiectie in Bulgakov ca sa si vad ceva (va rog sa nu ocupati toate locurile, voi, care mergeti. Pastrati-mi si mie un loc. Multumesc)

Lasă un răspuns

