Let’s make books cool again

Pusesem de la Andi o poza pe Facebook care ii apartine de fapt Jessicai Cohen si reflectand mai bine (” We need to make books cool again. If you go home with somebody and they don’t have books , don’t fuck them”  – regula valabila pentru ambele sexe) imi dau seama ca majoritatea baietilor/barbatilor cu care am avut vreo legatura (de orice fel, nu va ganditi numai la prostii), au avut contact cu cel putin o carte de-a mea.

Au avut sau inca mai au in cazul in care nu le-au aruncat (cele cu titlu de cadou, sau cele imprumutate pe care nu le-am mai recuperat).  Si cand ma gandesc ca nu le-am recuperat, mi se face rau. Sau ma mai gandesc la cateva momente picante legate de carti. Toate carti bune, briliante. N-o sa fac acum lista cu titlurile, dar imi dispar cateva carti din biblioteca.

De aceea, dragi baieti/barbati, de la mine nu veti mai pupa nicio carte delicioasa (am cateva titluri in minte acum dar le-am scris dincolo). Cine (ma adresez publicului masculin) va primi o carte sa stie ca acela e un om apreciat ca sa nu spunem chiar privilegiat. Regula asta se aplica si nu prea la trecut.

Photo credits: http://udumans.blogspot.com/

Altfel, cine doreste carti nu are decat sa-si cumpere. Yes, consider  this a public service announcement! Si quote-ul mi se pare complet daca adaug si ca …nu e suficient sa ai carti. Mai trebuie sa le si citesti. Si nu numai sa le citesti, dar sa le si intelegi, altfel le ai si le citesti degeaba.

Pentru ca am am spus ca de ziua mea voi oferi 26 de cadouri, trebuie sa ma grija cui ofer carti. Cadoul nu se vrea nicidecum a fi o cosulta (un compliment+insulta).

Lasă un răspuns

