Pauza de ras

Concluzia zilei de azi e ca prostia n-are varste, dar asta este o poveste aparte despre Z de la Ziggy (asa o sa-i spun de acum). In alta ordine de idei, iar ma apuca ora 3 noaptea treaza si maine voi fi zombi fresh dar am zis sa sharuiesc si cu voi. Cred ca bulversarea mi se trage si de la informatia primita azi de la atata lume. Mi se amesteca in cap personajele dintr-o poveste cu personajele din alta poveste. Ar trebui sa scriu o carte. Ar iesi o combinatie interesanta, ma gandesc.

Dar pana atunci sunt hotarat de nehotarata daca sa dorm sau ba si intre timp (se face ora 3!!!) ma parapadesc de ras cand ma uit la imaginile de mai jos. Ma bufneste rasul acum ca atunci cand trebuie sa pastrezi aparenta de seriozitate (un ex: la sedinte) unde lumea este in genere, serioasa). Toata lumea.  Da, dar mie-mi vine uneori sa rad si rad, va dati seama, ca nu ma pot abtine. Si nu pot sa aplic nicio fenta dimplomatica. Ca atunci cand te impiedici. Act spontan. Si sincer :))

Mai apelez uneori la Mutley laugh, sub masa. Mai rau ca la un stand-up comedy e uneori. Paţăşti si de-astea, cand cum…diverse flashuri si imaginatie prea bogata :))

N-am baut nimic!

 

Lasă un răspuns

