Prajitura cu mere, scortisoara si esenta de rom

E ora 2.22 A.M. E bine. M-am incadrat la fix. Gata cu mancarea :)) Iar adorm la 3.00 ca-n ultimele nopti (rollying eyes emoticon) Bine macar ca e weekend!

Azi: ciorba radauteana dupa reteta de la pranzdincaserola.ro dupa care am mai facut (nu exista poza, chiar la ciorba am zis ca nu fac) si care se va manca cu ardei verde iute, ton cu maioneza, ceapa si lamaie (yum!) si prajitura cu mere dupa reteta asta (in premiera mai ales ca acum am cu ce), site pe care vad ca tot aterizez si ma minunez cum e posibil asa ceva!

Ah, toate au iesit de-o bunaciune incredibila, asa la o prima degustare rapida.

Here is my masterpiece. Pozele sunt facute cu telefonul. In timp ce amestecam in aluat mi-am amintit ca data viitoare clatitele vor avea insotitor: siropul de artar (gustat prima oara de la Roxi)

     

Un gând despre „Prajitura cu mere, scortisoara si esenta de rom

  1. Pingback: Spuma de ciocolata | Dar vai!

Lasă un răspuns

