La primavara, picnic

La primavara picnic in exterior pentru ca am vazut, exista si picnic in interior.

Picnic numai la primavara ca deja vine toamna, frunzele ruginesc, iarba nu mai e verde, incep ploile, furtunile si nu am cos de picnic inca si nici armasarul nu s-a actualizat din starea de potentialitate. E o intreaga devenire la mijloc.

Deci…picnic la primavara…mai bogat, mai sarac, nu conteaza. Emotional need (no, no, it’s not one of those days! It’s just me, believe it or not). O sa ma iau de toartă (brat)  cu un armasar focos (i’m always horny) si la picnic inainte!

Later edit: Clar, primavara asta va fi picnic la munte (acum pot sa zic ca sigur va fi, dupa ce am fost iarna asta) desi ma mir cum nu am luat in calcul si varianta asta (va trebui sa ma lipsesc de cos😦 (cosul va fi compensat de peisaj, ah si creca si merindea :))  Probabil m-am gandit ca e mai usor cu picnicul la campie, pe un mal de ceva decat pe o creasta (cat de cat) abrupta.

Un gând despre „La primavara, picnic

  1. Pingback: Despre prima şi a doua tură la munte « Dar vai!

Lasă un răspuns

