Suzuki, diacritica şi tricoul

Ca să vedeţi fotografia trebuie să plăceţi (nu să placeţi) întâi pagina Cool Hunter care este o pagina foarte tare ca şi siteul în sine.

Am avut din nou un flash că am citit „Get a bike. Break free!” parcă din clasa a VIII-a era cu reclama ingenioasă pe care a făcut-o natura mea zvăpăiată demult la un produs. Homeworkul era să creăm (nu să creem) un scurt text publicitar de 2-3 fraze la ce produs, brand vrem noi. Whoooa! La ce? Păi la SUZUKI am făcut. Eram aşa foarte mândră, că uite, bă, eu fac la scooter. Şi acuma sunt  pentru că am ţinut minte.

Zicea aşa: If you want to meet the magic and take a walk on the wild side, you can choose a scooter! Not any scooter, but Suzuki (al lui ficior care nu este scooter că nu pot să scriu scuter că sună foarte naşpa, ci acest scooter este un ditai motorul dar tot Suzuki numai bun de încălecat teoretic oricând şi practic, într- bună zi cu soare) It’s the ideal scooter with dashboard and standard alarm system (si alte cele caracteristici tehnice). Feel free, feel Suzuki. Suzuki, the legend on wheels! 

Ca tot sunt la categori amintiri, mai scriu aici si o declaratie (poate funcţiona ca o idee de declaratie răguşită de amor, ea nefiind o declaraţie în sine, sau DELARAŢIA, ci o banală idee) de pe un tricou negru, Texx Mexx  pe care l-am purtat din clasa a V-a până În clasa a VIII-a.  Am găsit siteul dar nu şi tricoul care avea mesajul inscripţionat, colorat şi cauciucat (era larg şi scurt tricoul iar eu mică şi slabă -> pe atunci la modă tricoul (sau nu) parcă. Sper să fi ţinut minte corect mesajul. Dacă găsiti voi alt mesaj, alt tricou, alte mesaje, alte tricouri interesante, să mă bateţi (nu să mă băteţi –  vedeţi linkul nr.2) pe umăr. Eu v-am dedicat la linkuri fresh o piesă cu tricoul.

„Each time I would like so many things to you, but when I start talking I get nervous and my throat dries up so that’s why I’ve created this T-shirt to tell you all the things I have always wanted to say like: I love Texx Mexx (înlocuiţi asta cu orice altceva) în cazul de faţă…Suzuki!

Lasă un răspuns

