Limonada in Cluj-Napoca

Unde se bea limonada buna in Cluj-Napoca? N-am aflat nici eu, dar sunt pe cale de a afla pana la sfarsitul anului 😀 De fapt odata cu toamna limoanda in oras cam dispare din peisaj si in locul ei intra vinul.  Dar nici vinul nu-i mereu potrivit si coca cola ma face cat un balon, apa plata, parca nu, beau si acasa, freshul e cam gay sau nah, depinde…. Si deci ce sa comand pe unde ma preumblu? Limonada, clar! Anul trecut in vara eram fan Rom Baccardi Breezer. Mi-a trecut.

Daca nu mi-a placut limonada in unele locuri nu inseamna ca atunci cand merg in altele n-o sa cer tot limonada. Dimpotriva, tot limonada o sa comand, ca sa vedem cine face cea mai buna limonada in Cluj si sa recomand locul mai departe (cu limonada cu tot!).

Am fost dezamagita de limonada cu ghimbir de la Terasa Camino pe care am baut-o alaltaieri sau mai bine zis pe care n-am baut-o ca n-am putut. Terasa Camino e extraordinara (o recomand calduros) dar nu si limonada 🙂 De fapt am simtit ca beau ghimbir cu limonada si nu limonada cu ghimbir. E ca si cum ai vrea o cafea cu lapte dar in loc de cantitatea de lapte ar fi cafea si in loc de cantitatea de cafea, lapte. N-ar mai fi nici cu numele „limonada”, daramite cu gustul, cafea cu lapte, ci lapte cu cafea. In sfarsit, o fi turnat prea mult sirop de ghimbir in limonada (de fapt nu stiu daca sirop sau chiar ghimbir for real). Too too too hot for my tastes. Deci fail limonada cu ghimbir. Nu mai beau aici. O recomand insamasochistilor fara niciun pahar de apa langa (ar fi culmea, nu, sa diluam ghimbirul din limonada, cu apa?!?)

Alta limonada horror a fost „limoanda” de la Bistro Viena inainte de Piata Muzeului, pe pietonala din buricul targului (limonada fiind un pahar cu apa plata cu lamaie, adica paharul cu apa si doua felii de lamaie). Dar aici la Bistro Viena am avut placerea sa descopar o „promotie” in timpul verii: de luni-vineri de la ora 9-12 serveau doua bunatati la pret decent, parca 8 lei – cheesecake + cafea (si un pahar cu apa -> nu cred ca era de la robinet :D). Nu stiu daca se mai aplica si toamna. Era ok pe terasa 🙂 Compania buna, deci brici.

O alta limonada horror a fost in Insomnia. Limonada cu menta ii spunea (sirop de menta adica -> oribil! :)) Am baut limonada ca Radul nu avea chef de vin, eu nu aveam de bere, deci each one on his own. M-am tot plans lui Radu ca-i horror si pe cat de horror a fost, pe asta tot am baut-o. Pe toata.

Limonada cu menta = limonada cu sirop de menta, de cele mai multe ori.  Nici la Marty nu e buna limonada.  Nici in Social Origine nu e ok (acolo e bun vinul).

Ah, c-am pomenit de menta, mi-e dor de un mojito. Sa zicem ca mojito ar fi ok la Marty (intotdeauna 2 pahare, niciodata unul singur!). Mojito incomparabil cu cel de la muma sa din Barcelona. Mojito + alte rontaieli calorice dar bune de mori

 

O limonada decenta, dar nu spectaculoasa, am baut in Atelier. La Taverna am inteles ca o fac cica ok. I shall see. De asemenea in Bulgakov si pe unde o sa mai ajung.

Am ramas impresionata insa de ce-am citit la Augustin Radu pe twitter despre limonada…o reteta interesanta care mi-a atras atentia 🙂 Menta fresh! :X

Postul asta l-am scris cu titlu de reminder sa (nu) mai comand limonada in niciun loc in care am fost pana acum pentru ca din moment ce nu m-a impresionat prima (oara nu vad cum) m-ar impresiona a doua oara. Mda, but there’s no second chance from my part!

Concluzia: mi se pare ca de multe ori you don’t get what you pay for. Postul va fi reeditat pe masura ce descopar si alte limonade si bune si mai putin bune 😉 Intre timp, imi prepar acasa limonada. Si de dragul variatiei, o sa comand si citronada (anticipez intrebarea: „adica limonada?”) sau  oranjada  („fresh de portocale?”) :))

3 gânduri despre „Limonada in Cluj-Napoca

  1. Pingback: Sirop de ghimbir şi alte bunătăţi bio « Dar vai!

  2. Pingback: Before lunch « Dar vai!

  3. Pingback: Ce-am facut in 2010 si 2011 « Dar vai!

Lasă un răspuns

