De ziua mea ofer 26 de cadouri

Da, 26! Mai mici, mai mari, cand cum, depinde🙂 Ce tare sa mergi pe strada si sa spui cuiva in timp ce-i inmanezi cadoul: „De ziua mea, am un cadou pentru tine” sau te prezinti in fata cuiva drag: „Te ziua mea, ti-am adus un cadou”… Sau … cand esti intrebat/a ce-ai primit de ziua ta, sa spui „nu mare lucru, dar am oferit 26 de cadouri” :)) probabil lumea o sa se uite ciudat. Sunt intru totul de acord cu ce spune S.G. : „The key is that the gift must be freely and gladly accepted. Gifts have to be truly given, not given in anticipation of a repayment. ”

Ei, va las sa va uitati la videoul asta (sursa de inspiratie) si sa cititi niste posturi faine de-ale lui Seth Godin despre GIFTS:

1, 2, 3.

P.S: Anul asta si eu voi oferi 26 de cadouri. Hai, ca nu mai e mult pana la ziua mea in noiembrie. Ma gandesc totusi sa nu fie persoane necunoscute🙂 ci mai degraba cunoscute😉 si mai ales ma gandesc ce cadouri sa fac🙂 Lumea ofera (primeste) cadouri de Craciun, eu o sa le ofer inainte. You have been warned😉

3 gânduri despre „De ziua mea ofer 26 de cadouri

  1. Pingback: Let’s make books cool again « Dar vai!

Lasă un răspuns

