Earworms and my Youtube playlists

Trebuia sa ma trezesc la 9 asa ca m-am trezit la 10. Buna dimineata!
Continui playlistul numarul 2 inceput aseara, cu piese din Grey’s Anatomy (1) si (2). Am postat duminica pe blogul Cristinei Bazavan vreo 500 piese dar acum am cautat si alte videoclipuri mai interesante pentru piesele respective. Unele le-am gasit, altele au ramas aceleasi.

Am cateva playlist-uri pe youtube (intr-o vesnica work in progress, nu-s nicidecum complete dar totusi exista acolo 🙂 Apropo, sa nu va speriati. This is my channel desi nu s-ar zice 

Favourites (cine nu are?)

Creative

Nebunesti (?!) 

Ar mai fi: secsosenii-> incompleta dar nu prea conteaza playlistul asta…si ar mai fi cateva, private

De ascultat la lucru (mai mult sau mai putin -> revin la ele cand nu sunt pe Radio Paradise). Mai e o pagina pe Facebook, The Office Blues nu tare promovata, ba chiar as zice ca e noua cu obsesiile muzicale de la job (earworms) 🙂

De la cool hunter am furat cateva piese foarte faine 🙂

Bineinteles, muzica se asculta in functie de stare, dispozitie, activitatate si tocmai de asta va las cu o piesa faina  (si mesaj) si cu un dans imaginar in care urmeaza sa fiu putin zgaltaita.ma rog, se poate si mai mult  :)))

Ah si mai exista un playlist cu niste piese dedicate unor personulitati. Am ales metoda fofarlicii.

O parte din piesele care mi-au placut din Grey’s Anatomy 😉

Seamana cu piesele de la Coldplay 🙂

Veche, dar buna 😉

Omg, what a voice! :X

Desigur…

Gata, a venit toamna!

Diamante si Ungaria :))

Or not

Shout! (great lyrics)

Instead of good night!

For…

Tragic one

It is


Lasă un răspuns

