Echipa Cumetrele 2.0. la Triathlon Challenge Mamaia

Sustin echipa cumetrele 2.0 de la Triathlon Challenge Mamaia. Mi se pare o idee excelenta care promoveaza sportul si bloggerii (un fel de 2 in 1). Concursul imi aminteste de sustinerea echipei Nebuloasei si Alinei de la Siemens Race Romania🙂

Din echipa Cumetrele 2.0 (m-a amuzat teribil numele) fac parte Elena Ciric (din grupul Bloggerite), Liliana Mercan si Claudia Sofron.

Nu le-am intalnit pe niciuna din fete, dar cine stie, lumea e mica🙂 Asa ca le sustin online si le doresc mult succes! Sa alergi mi se pare cel mai greu (Liliana Mercan). Sa biciclesti mi se pare cel mai fun (Elena Ciric). Si sa inoti este probabil cel mai placut😀 (Claudia Sofron -> constat de pe blog ca-i plac florile si filosofia). “ Veti mai auzi de noi” asta mi-a placut. Am impresia c-o sa ajungeti departe, so go go go!😉

Mai multe detalii gasiti aici


4 gânduri despre „Echipa Cumetrele 2.0. la Triathlon Challenge Mamaia

  1. Pingback: Ai grijă ce-ţi doreşti :) - Elena Cîrîc

  2. Pingback: Galeria Bloggerilor la Triathlon Challenge Mamaia 2011Triathlon Challenge Mamaia

Lasă un răspuns

