Ce-am facut in 2010 si 2011

O sa ziceti c-am innebunit. De ce postez abia acum chestiile pe care le-am facut anul trecut si poate, ce am facut pana acum, in 2011 …sub forma de bilant?🙂 Well..iete numa asa. Bilanturile sunt bune intotdeauna.

Trebusoare din 2010

Necronologice, conforme totusi cu fluxul constiintei mele😀

– am citit carti faine (ar trebui sa fac o lista -> mi-e lene momentan)

– am avut parte de-un training foarte ok – Google Adwords.  Am cunoscut-o si pe Gabriela Andrei 🙂 Peste cateva luni bune am decis ca e vremea sa ma apuc de treaba serioasa. Mi-am dat drumul si am aplicat ce-am invatat. Si de atunci am invatat incontinuu.  Si iar am aplicat.

– am mers in vacanta in Barcelona + Tossa de Mar + Girona

– am ajuns si pe Camp Nou 

 

  

– am facut scoala de soferi. Am descoperit ca-mi place irmediabil sa conduc. Dar nu mi-am luat permisul din motive obiective😀 Maine o sa aflu care-i treaba (atunci am examen cu politia :D) Wish me luck!🙂 Uof!

– am descoperit muzica secsi www.radioparadise.com (thank you, z)

– am participat la un internship: PR 2.0 (am cunoscut oameni faini): Sorin Tudor, Ioana Oncioiu, Andreea Petrica, Ana Maria Cristina, Sorina Vana. Ocazie buna de-a afla ca o noapte alone in Bucuresti nu-i chiar safe😀

– am colaborat la un proiect (inca nefinalizat, JR) cu oameni faini

– am mai participat la un training de time management si la inca o conferinta nice (Social Media Summit).

– am iesit mai mult (Booha Bar cu bajetii, Atelier, etc)

– am mers la o nunta (cam horror fix in ziua cu Let’s do it Romania) prilej de-a vedea multi cobani si multe paprude. Mi-am dat seama ca detest nuntile si ca n-o sa ma marit in veci, sau mai bine spus nunta mea va fi una secreta🙂

– in toamna m-am intalnit cu colegii din generala  si cu invatatoarea (reintalnire foarte placuta) (nu creca ma puteti identifica :)) Mersi, Nica pentru help. Ai fost o asistenta buna :p

  

– am inceput un proiect nou (cu P)

– concurs pe Facebook cu I love Cluj (Anul Facebook, da, as putea spune). L-am cunoscut pe Andrei Mutu

– am avut parte de multe trip-uri prin tara dar daca le numar sunt totusi cam putine (Barcelona de Pasti, in vara Sighisoara, tot in vara Vama Veche -> experienta dormitului in masina -> calatorie epica cu trenul 11 ore, in toamna Brasov, Sibiu, Rasnov, Peles, Bran cu Anca si Joan, Bucuresti, Valcea cu duda)

– am descoperit La hanul piratilor (acolo e de mers cand esti mort de foame ca la ce portii au…pffiii + se asigura metoclopramid si alte pastile din partea casei, ca dupa o masa copiasa + ca e deschis non stop), Atelier, Puzzle Cafe

– filmele anului: Sherlock Holmes, Eat, pray, love

–  teatru -> cu duda – Hortence in Rolland Garos, in parcul Zavoi, Hamlet la gara, intr-un spatiu neconventional, intr-o hala prafuita , memorabila iesire cu Cosmin, duda si Radu

– concertul anului: Johann Strauss Ensemble – Best of Vienna (16 decembrie)

– am vrut sa ma mut. Nu m-am mutat. Inca. Dar vreau. La primavara. Pasarica muta-ti cuibul. (m-am mutat asta primavara singura – mai 2011 si de atunci o duc foarte bine singura) am taiat asta ca it’s mission accomplished😉

Din categoria trebusoarelor mai putin de trecut in revista, dar totusi, foarte placute:

– am descoperit parcul Rozelor, in plimbarea cu bicicleta inchiriata de la Sala sporturilor, am redescoperit Gradina Botanica

– am descoperit ca INCA MA TIN BATERIILE to dance all night long. Mda. Si dupa, racesc cobza…

– a venit in Cluj dupa 7 ani un prieten vechi

– m-am apropiat mai mult de unele persoane, de altele m-am indepartat

– am terminat Masterul de Publicitate (bleax!)

– proiectii de reclame, filme in Puzzle Caffe, Gambrinus Pub (Zbor deasupra unui Cuib de cuci) cu Silvia & Claudiu

– am descoperit Festival 39 din Brasov 

– am descoperit Medina Kahva Hana

– l-am intalnit pe zmeu

Trebusoare din 2011

So far, so good:

– am inceput sa ma dau tot mai mult pe Twitter (follow me :P)

– am citit carti faine, inca mai citesc, proces in continua desfasurare

– am fost mai des la teatru: cel mai recent: Mascariciul de Horatiu Malaiele (foarte faina piesa), tango la Opera, Otros AiresRevizorul de Gogol (cam horror), Traviata – Giuseppe Verdi, Bolnavul inchipuit – Moliere si nu mai stiu

–  (re)descopereiri: Gambrinus Pub, Booha Bar, Social Cluj Origine (concert de Craciun cu Maria Raducanu & several other visits)

– la meci: in Liga: Barcelona – Manchester😀

– din mai locuiesc singura si imi prieste de minune  & yes, I have no bf anymore

– am fost la 3 Tedx-uri: 1, 2, 3 (am scris despre al doilea si al treilea)

– am redescoperit psihologia si marketingul (love them) sau ele m-au redescoperit pe mine ca sa zic asa

– dupa 7 miliarde de ani a venit si Olga in Cluj (in vizita)

– am descoperit ca si in Cluj exista Muzeul Satului (noroc cu cehii si ghidul lor sfant :)) Ei, omul cat traieste afla, invata, chiar si dupa 7 ani de stat in Cluj😀

 

 

– le-am cunoscut pe: Nebuloasa, Alina Constantinescu, Ioana, Oana, Bogdan, Alina Crancau si Dragos Bogdan, Dan Santimbreanu, Tudor, Razvan, Radu cu ocazia Siemens Race 

– in genere, am calatorit, am vizitat:

– Viena (urmeaza un post)

– Budapesta (aproape 1 zi, plimbat cu hop on, hop off, adica un bus turistic cu audio guide, vizitat Basilica Sf. Stefan, urcat pe citadela) + mai multe orasele din Ungaria in drumul spre Slovacia

 

 

 

– Salina Turda x 2 (iarna, vara)

 

 

– Tarnita, Marisel, Belis, Fantanele (iarna si vara -> deci x2)

 

 

 

 

 

 

– Sovata (toate lacurile – Ursu, Rosu, Verde erau inghetate, deh, era un pic iarna :D) In Sovata am descoperit supa crema de usturoi ( la Restaurantul Ciuperca Mica). Au urmat niste balaceli in apa termala,

 

 

 

 

 

– Vatra Dornei

 

 

 

– Sibiu (nothing to tell, just..home, sweet home)

– Brasov (am redescoperit Festival 39  (supa scandinava de somon), Cafeteca (butter croissant + Mocharetto), Irish Pub (un vin dubios, la pahar + aripioare picante de pui cu nush ce sos) si Taverna Sarbului in Brasov (vai, ciorba de fasole boabe cu afumatura + tiramisu cu fructe de padure) is mortale aici!!!) ma rog, si orasul ca sa nu se creada ca numa am mancat :)) Ar fi fost si Aqua Parc, but no thanks. Next time (cand o sa am si costum de baie – am deja 4!)

– Barcelona (urmeaza un post;) )

– Slovacia, mai precis in Liptovski Hradok. Traseul cu rosu e cel pe care ne-am dus si cel cu albastru cel pe care ne-am intors. Pe harta nu apare gulasul pe care l-am mancat nu mai stiu unde, in Ungaria, aproape la granita cu Romania, dar sa stiti ca el a existat pana i-am implinit destinul. Pfiii, ce gulas🙂

(V.I.P in a camping🙂 – vacanta mai rustica la pescuit -> fly fishing (mai mult flies, ce fish!), dat cu bicicleta, plimbat prin padure cu bicicleta, ascultat pasarelele cantand, murmurul apei, pozat fluturi, papa la gratar, foc de tabara, vin, Jaegermeister, frig, Muntii Tatra nu i-am vizitat pentru ca era ceata, ne-am balacit in apa cu sulf si ne-am mai si plictisit mai ales cand a plouat.

 

 

 

 

 

 

– Londra (am scris despre London experience)

– Bucovina (wonderful surroundings  – revin cu un post)

– am descoperit Qui One Quint (se redeschide din septembrie. Abia astept!)

– started cooking more (am descoperit nautul/humusul, pesto, am redescoperit paella, wok-ul🙂, crevetii, my favourite food, supa crema de mazare, gazpacho, supele crema de ceapa (la Marty Restaurants), piureul de telina (in Radauti, la Restaurant Antique) si evident, alte nebunii  :) Si ca tot suntem la cooking: am descoperit varzaria (prima pe lista la capitolul better not sau daca tot mergi sa mananci ce-ti cade bine – aka: spanac – fara sa fi pusa in situatia penibila de-a explica de fiecare data ca ai mers numai ca altcuiva ii place acolo🙂, Pizzeria La Dani, Restaurant Via (the best), Valahia (mult si gras -> consistent, cum ar veni), Hanul Dacilor, Wok’n’roll (recomand), am redescoperit Restaurant Aroma, Indigo de pe Piezisa, inca un local de pe straduta de langa faculta, de pe langa Bulgakov si Elle dar am uitat cum ii spune, piadinele de pe pietonala care duce inspre Piata Muzeului (mi s-a cam facut rau de la una -> seara nu se mananca nici greu nici gras sau nu cu asa o pofta :)) si nemaiminunatele bruschete cu diverse chestii: ton, rosii, castraveti, branza de capra mucegaita si rasa cu razatoarea minune (branza, nu capra), porumb si pesto

– am descoperit Luvaria (Pasticceria & Caffe -> yumm..pentru croissantul cu unt si cafea cu miere🙂

limonada a devenit bautura casei (am aflat de la Augustin Radu ca pentru un plus de savoare se adauga la limonada se adauga: menta ,visine, propolis, roinita, miere de rapita (ma rog!) cuburi de gheata. hmm!) Am mai scris aici despre limonada din Cluj.

– Concert in District 1, Karibe-Balkanika

– am descoperit Klausen (Z, cand mai mergi, sa-mi dai un cot🙂, Bavaria si Barrels (oribil, Barrels, mesele sunt de fapt niste butoaie iar scaunele sunt ca la bar si deci cumva foarte incomode. Dupa o perioada de stat cocosat, amortesti pur si simplu. Ah, si n-au nici cuier).

terasa Camino, din Piata Muzeului, intr-un patio. Muzica frantuzeasca, servirea ok, oamenii amabili. Sa tot stai la povesti🙂 Nu-i in piata, e intr-o curte, cumva mai ferita si intima, nu chiar in vazul multimii😀

– memorabila discutie cu Radu despre Sherlock Holmes si statutul sau de obiect concret sau abstract. Radu o sa se incapataneze la teza lui de doctorat si o sa demonstreze ca Sherlock Holmes e un obiect fictional (deci nici un obiect abstract, nici unul concret).

Ce urmeaza…sa descopar la capitolul puburi, carciume si alte localuri:

– Samsara Cluj (din sepembrie) – urmatoarea pe lista

– Beraria Ursus (nu, inca n-am ajuns spre rusinea mea inexistenta pentru ca nu-s fan bere))

– El Pescador daca tot is fan fructe de mare, ce naiba!

– ceainaria la Port (n-am descoperit-o pentru n-am mai intrat la Ada Milea ca nu mai erau bilete -> eu, intarziata!)

La mancaruri:

– supa crema de broccoli

– zacusca de vinete (in caz c-o sa ma plictisesc foarte tare si o sa fac asa ceva dupa reteta Oanei)

Mai multe nu dezvalui. Ma bine sa trag linia, asa retrospectiv, traind de doua ori. Urmatoarea linie o trag la anul

Lasă un răspuns

