Ideea de independenta

M-am razgandit in ce priveste postul despre libertate pe care l-am anuntat mai demult. De fapt e vorba despre ideea de independenta (nu ca nu ar fi sinonime) care nu, iete ca nu-i o himera😉

Concluzia personala de-a lungul unui sfert de secol trait deja e ca in orice tip de relatie ideea de independenta a unuia o potenteaza/o intareste (nicio conotatie sexuala) pe a celuilalt. Sau cel putin asta imi place mie sa cred. Si da, fiecare e cea mai importanta persoana din viata sa😉

Va las cu un video pe care l-am ascultat acum, in timp ce mancam, in fata laptopului (nu e obicei ), un video din care ati putea sa trageti cateva concluzii (video-ul e despre atractie sexuala si iubire). Eu l-am interpretat sub forma ideii de independenta. Video-ul lui Pera Novacovici n-a facut decat sa-mi confirme ceea ce stiam deja (si aplicam –😉 ) Da, mustesc de intelepciune!

Am ascultat video-ul dar am descarcat si materialul. In urma celui din urma, am inteles ca nu sunt eu nebuna la cap si ca in perioadele sensibile (gen ciclu care tot o boala este :)))  se pare ca si psihologii de sex feminin (tot oameni sunt si ei) au nevoie de mai multa afectiune si ca da, detasarea nu inseamna indiferenta. Enjoy!

Later edit din lumeareala.ro😉 absolutamente necesar a fi citit, ce ma bucur ca n-am uitat de postul asta!🙂

Lasă un răspuns

