Organizare sau spontaneitate (cand calatoresti)?

Optez pentru prima varianta, dar ma regasesc teribil in a doua. Gandesc in imagini si cam orice proiectie pe care mi-o fac despre un loc (si nu numai), in momentul in care il descopar cu adevarat, se produce o surpriza (act sponan: mirarea ca realitatea corespunde cu perceptia mea asupra ei, sau nu, de cele mai multe ori 🙂 Ma tot mir si ma dezmir.

Planificarea include astfel si elementul de surpriza, elementul spontan (anticiparea si proiectia despre ceea ce cred ca voi gasi si ceea ce voi gasi de fapt). Invers nu prea cred ca e posibil. Spontaneitatea nu include planificarea. Nu esti un spontan organizat. Dar poti fi un organizat spontan. Elementul surpiza il lasi pe locul doi, ca un deliciu, un fel de desert. Ce-i bun, se pastreaza pentru sfarsit 🙂 Elementul surpriza nu se planifica, el se manifesta pur si simplu. Asta imi aduce aminte de workshopul de time management, cand Cristian a spus ca e mai usor pentru un spontan sa devina o persoana organizata decat invers. Deci sunt pe drumul cel bun 😉

Traiesc tot felul de aventuri in orice calatorie si fiecare are farmecul sau. Imi plac actele spontane pentru ca ele tradeaza fix starea lucrurilor. Tradeaza prezentul 🙂 Nu totul se planifica. Mai trebuie lasat un rest neplanificat. Sarea si piperul (dar sa nu uitam ca sunt condimente si nu alimente 😉

Poate n-o sa ma credeti dar postul asta ar fi fost despre altceva planificat, dar uite mi-a luat-o inainte spontaneitatea si am ajuns sa vorbesc despre alte lucruri la care nu m-am gandit initial. Scriind, imi vin idei. A se nota treaba asta!

Revenind la planificare, e mai ok sa-ti planifici calatoria dintr-un motiv pe cat de simplu, pe atat de util: ca sa stii la ce sa te astepti. Acum am plecat! Adio. Revin saptamana viitoare. Sa fiti cuminti! 🙂

 

 

Lasă un răspuns

