Diverse placeri

Pe langa cele postate pe facebook, ar mai fi cateva:
  • Sa stau in chiloti si maieu, vara, in casa
  • Inghetata cu rom, nucile si multe altele. Lista completa, cu alta ocazie.
  • Cand mananc si mi se intampla ca “resturile” de la o masa sa aiba acelasi numar, de regula 1: o ultima feliuta de rosie, o ultima bucatica de branza, o ultima bucatica de paine, ou, un ultim cartof, o ultima imbucatura de pui, peste (treaba asta imi confirma cumva ca mi-am administrat corect masa🙂  N-am mancat nici prea mult, nici prea putin. Am mancat cat era. La fix, cum ar veni.
  • Sa ma dau cu bicicleta (inexistenta)
  • Cand sunt luata in brate (mai ales la ciclu, cand ma simt vulnerabila si singura pe lume, cu toate problemele universului  atarnand pe umerii mei. Don’t laugh, asta e din categoria tragedii)
  • Sa primesc feedback
  • Surprizele (de facut si de primit)
  • Sa ma uit la cum meciurile cu FC Barcelona😀
  • Sa fac puzzle-uri cat mai complicate
  • Cand gasesc diverse obiecte de care am uitat sau bani prin alte posete (brusc devin mai bogata🙂
  • Sa rad (in hohote) 
Acestea nu, nu sunt placeri mici. Nici mari. Sunt pur si simplu placeri🙂 Din categoria lui Adrian Ciubotaru.
Voi ce placeri aveti?🙂

Un gând despre „Diverse placeri

  1. Pingback: 200 de idei de intalniri « Dar vai!

Lasă un răspuns

