Siemens Amazing Race

Recunosc ca am pierdul firul cand trebuia sa fiu azi  pe faza, dar promit sa recuperez in urmatoarele zile :D.

Este vorba despre Siemens Race.

Sunt emotionata c-o sa ies maine la masa cu Alina Constantinescu si Oltea Zambori. Pe Alina o „stiu” de pe Bune maniere si de pe Croquante Spoons si destul de recent am inceput sa-i citesc blogul.

Despre  Oltea Zambori (aka nebuloasa), nume vehiculat mult in blogosfera, astfel incat era si culmea sa nu ajunga si la urechile mele :d  Ea a terminat acelasi liceu ca si mine si e tot din Sibiu ;))

Girls, abia astept sa va cunosc. Mai ales in Cluj 😀

Pe langa ele, din cate am citit pe facebook, o sa vina si Alina Crancau, Ioana Rozsaunu si Oana-Olaru Zainescu.

O sa fie interesant c-o sa cunosc multe fete din online. Pe langa ele, imi mai doresc s-o cunosc personal si pe Miruna. Si ea e tot din Sibiu 😀 Blogul ei mi-e tare drag. De cand am vazut postul despre libertate, am promis un reply, dar  inca nu m-am adunat sa-l scriu. Sau ce am scris e salvat ca draft si nu-mi prea place 😀

Revin cu impresii despre intalnire (care inca nu stiu unde o sa fie si de la ce ora :D) in curand.

4 gânduri despre „Siemens Amazing Race

  1. Pingback: Ideea de independenta « Dar vai!

Lasă un răspuns

