Iaurturile probiotice

Toata lumea crede. Iata cum de la TEDx Eroilor am ajuns din click in click, la problema iaurturilor probiotice si pana la urma a asimilarii de informatii (cu picioarele sau cu fundul). Am dat peste articolul lui Nica, despre una din probleme pe care o suscita Codex-ul, si anume: iaurturile probiotice. De curiozitate, am cautat mai multe informatii, am dat peste o gramada. Nica, nu, imi place sa cred ca tu nu esti un epigon si ca te-au copiat ceilalti 😀

Danone nu mai mananc de mult, problema e veche dar e si noua. A ramas tot la stadiu de problema, dupa cum bine am spus, problema pe care nu multi o identifica astfel, din cauza ignorantei. Pentru mai multe detalii, poftiti pe blogul lui Nica.

Legat de TEDx Eroilor, domnul profesor Dan David, a spus urmatorul lucru, pe care l-am omis in celalalt post, si anume ca atunci cand unor persoane li se prezinta o cantitate mare de informatii (intr-un timp scurt sau nu neaparat), oricum suficient de multa incat sa nu poate fi procesata, aceste persoane o iau drept adevarata. Ei, vedeti unde bat? 😀 Desigur, cine ar contesta ca in spatele reclameleor realizate intr-un mod atat de nemaiminunat, stau niste ticalosii care ne pot ucide?

De la problema iaurturilor probiotice, de la TEDx Eroilor, ajungem la problema educatiei: „Educaţia este scumpădar ignoranţa este încă mai costisitoare”. Incercati-o si voi (pe care vreti, desigur!)

 

Un gând despre „Iaurturile probiotice

Lasă un răspuns

