Mesajele de 8 Martie (o parte)

Ce bine c-a trecut 8 Martie. Am supravietuit, fara perfuzii😀

S-a pus intrebarea pe Facebook, la un moment dat, ce au primit femeile de 8 martie. M-am gandit la flori. Nici o prezenta feminina n-a zis nimic. Probabil fie a primit ceva foarte personal, intim, ma rog, despre care nu se poate vorbi😀, fie n-a primit nimic, fie a dat skip la intrebare consinderand-o neinteresanta.

M-am speriat citind (pe atat de putine bloguri masculine) cat de frumos e sa oferi flori femeilor de 8 Martie!!! Am mai citit si alte bloguri ai caror posesori aveau dureri la pedale referior la ziua de 8 Martie. In categoria asta sunt cei care  n-au oferit flori PENTRU CA:

– n-au avut bani (generosii in aparenta dar zgarcitii in esenta) -> shit happens

–  n-au avut timp -> creca

–  n-au vrut (e demodat sa oferi flori) -> fix!

– pentru ca au uitat (intarziatii) -> se intampla si la casele mari

– pentru ca n-au avut cui (pardon?)

–  au vrut sa fie mai “speciali” (cei care se dau interesanti. Un fel de anti-valentini, cum ar veni)

– au fost departe (deci n-au putut sa le ofere personal) – nu exista nici o florarie online :))))

si alte enspe mii de motive


Ei sunt domnii cu – (minus), cum vine vorba

Acum sa vedem ce-au avut de spus/scris domnii cu + (plus) care au comandat flori online si nu numai

Nu ma luati prea tare in serios. Nici eu nu ma iau, adesea. Nu exista nici un + si nici un – Exista numai un echilibru, o pace si o armonie :)))) Aceasta ironie mi se trage de la faptul ca lucrez printre/cu flori, care este multe si de aici si obisnuinta cu ele si cu posturile de genul asta🙂 . Asadar:

Mesaje pentru mame, sotii, iubite, prietene, amante, logodnice, printese, concubine, anexe, femei, femele de 8 Martie (diferenta notabila dintre femei si femele ce vine de la Camil Petrescu:

” si oricum, femeile care inseamna destinul unui om, cele adevarate, care sunt foarte putine (caci restul sunt femele), isi incep misterul dupa ce s-au rasturnat in patul barbatului”…)

Pentru clipele mai frumoase, La multi ani!

The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched- they must be felt with the heart…

May this spring be blooming with achievements and good times! Warm wishes and best regards

For the love of my life, a sweet kiss from London

Nu va trece nici un an in care sa nu te poti bucura de mireasma unei flori in preajma zilei de 8 martie. Te sarut si te imbratisez, draga mea!

LA MULTI ANI, mami! Chiar daca nu pot fi acolo, iti sunt alaturi cu tot sufletul si iti trimit acest buchet de bucurii, sanatate si fericire! Cu mult drag, celei mai bune mame din lume!

LA MULTI ANI MAMI DE 8 MARTIE SI MULT NOROC, FERICIRE, SANATATE, BUCURII MULTE SI CAT MAI MULTE CALATORII!!! TE IUBESC!!! TE PUPACESTE CU MULT DRAG SI DOR UNICA TA FIICA

La multi ani de 8 martie!! Abia astept sa ne vedem in Aprilie! Cu drag si dor,I

Mamica Sa ai o primavara frumoasa si insorita ! Iti multumesc pentru tot ce ai facut si inca faci ca sa be fie noua bine!! Te iubim si Iti dorim un 8 Martie fericit!!!

Te port in suflet, ca pe-un vas de pret, Ca pe-o comoara-nchisa cu peceti, Te port in brate, horbote subtiri, Manunchi legat cu grija, fir cu fir.

Iti dorim o primavara minunata! te iubim mult!

Multumesc frumos pentru ajutorul oferit. Va doresc o primavara frumoasa.

Donne moi ton „non” mais donne moi ton „oui” aussi, et donne moi tous tes non-dits. JTA

Sper ca odata cu venirea primaverii sa iti aduc zambetul pe buze, macar asa de 8 martie!

De ziua ta mama draga, iti trimitem toata dragostea noastra si un sincer La Multi Ani!

Un trandafir s-a atasat la buchetul vietii tale. Fie ca el sa infloreasca mai frumos, plin de sanatate si cu mai multe realizari decat cei pe care ii ai deja in buchet.LA MULTI ANI!!!…

Pentru cea mai frumoasa mama. Cu drag, copiii

La multi ani de 8 Martie si cu ocazia aniversarii casatoriei.Va pup si va imbratisez.

Precum sunt florile gingase, soarele luminos, apele limpezi si izvoarele cristaline, asa sa fii tu, mamica draga, buna, inteleapta si frumoasa! La Multi Ani!

Iti multumesc pentru tot ce am invatat de la tine : cum sa daruiesc, cum sa am incredere in mine. Tu ai fost cea care m-a iubit fara a cere nimic in schimb, care m-ai sprijinit si incurajat! Te iubesc

Draga mea, La multi ani cu ocazia zilei de 8 Martie!!Multumesc pentru tot si te pup foarte foarte tare!!! Distractie faina de 8 Martie!

Sa ai o primavara frumoasa ca tine! Te purtam mereu in inimile noastre, fiindca tu esti tot ce avem mai de pret pe lume!

La multi ani iti ureaza fiica si fiul tau scumpi si dragi…… de pe indepartatele hotare……

LA MULTI ANI de 8 Martie! Sper ca acest buchet sa umple o parte din lipsa mea… Te iubesc! Bogdan

La Multi Ani cu toata dragostea mea.D

Te iubesc scumpa mea mama! La Multi Ani!

Pentru cea mai buna mama si sotie din lume! Te iubim foarte mult!

FLORILE VORBESC PT MINE.VII LE DORESC CU MULT DRAG.SUNTETI SI VETI RAMANE IN SUFLETUL MEU TOT TIMPUL. VA PUP.

Pentru cea mai frumoasa si buna mamica din lume!iti doresc o primavara asa frumoasa ca si tine.

Un Egoist care TE IUBESTE…

8 Martie, La multi ani ! De ziua femeii, iti trimitem un mic simbol de primavara, alaturi de urari de sanatate si bucurii! Te imbratisam cu drag

Fiorii de primavară pe care ȋi simțim ȋn suflet ne arată că a sosit Ziua Femeii și cu această ocazie vreau să ai parte de FERICIRE, IUBIRE și SĂNĂTATE! Cu dragoste..

Iubita mea imi da aripi..te iubesc…la multi ani!!

Imi vei ramane mereu in suflet. Loca loca

De ziua ta, mamico, iti urez multa sanatate si LA MULTI ANI!

Cu ocazia zilei de 8 Martie iti dorim La Multi Ani, multa sanatate, si o primavara plina de bucurii. Te iubim si te pupam

O MAMA ATAT DE MINUNATA CA TINE MERITA CA FIECARE ZI SA FIE 8 MARIE !

Cu ocazia zilei de 8 Martie iti doresc La multi ani, sanatate si multa fericire! Din partea celui mai tare finut

La multi ani !!! (pentru ambele evenimente) Multa fericire si sanatate! TE IUBESC!

Primavara care vine sa fie cu multe bucurii si cu sanatate, cu zambete si raze de soare! La multi ani cu ocazia zilei de 8 Martie! Cu mult drag,

Draga E, Cu incredere intr-o colaborare fructuoasa in viitorul apropiat, iti urez o primavara frumoasa si La Multi Ani!

Draga A, Iti multumim pentru parteneriatul excelent pe care il avem si iti dorim o primavara frumoasa si La Multi Ani!

De ziua ta iti ofer aceste flori minunate ca tine si un sincer TE IUBESC si LA MULTI ANI. Te pup dulce

La multi ani draga mea:*

Fie ca ziua de 8 Martie sa-ti aduca zambetul pe buze alaturi de un buchet de flori si o urare de La Multi Ani!

O floare pentru sufletul tau…

Te iubesc mult iubita mea!

La Multi Ani de Ziua Mamei. Te imbratisez cu drag!

LA MULTI MULTI ANI MAMI FRUMOASA!!! TE IUBIM MULT SI TE PUPAM CU DRAG

CU MULTA DRAGOSTE ITI OFER ACEST BUCHET DE FLORI CU TOTU CA MI-AS DORI SA TI LE OFER PERSONAL .TE IUBESC ENORM SI MI-E DOR DE TINE

La multi ani pentru cea mai iubita mamica din lume!

E ziua ta mamica, in dar ti-am adus inima, Si crede-ma mamica, Un dar mai frumos nu se putea! Te iubim mult de tot si te asteptam la noi!!!!!!!

Unei singure fiinte din viata mea ii datorez tot ceea ce eu am si ceea ce sunt azi. Ea mi-a dat nastere, m-a crescut si m-a invatat sa iubesc. Nu exista cuvinte care sa o descrie! Te iubesc, mama!

Pentru MAMA, cu mult drag si cu multa dragoste. Iti doresc multa, multa sanatate, fericire si LA MULTI ANI!

Draga mitzi te iubim din suflet si iti dorim multa sanatati si fericire si la multi ani de ziua mamei pentru cea mai buna mama din lume, te pupacim

Ciao cucciola, buona festa della donna !!! Tanti baci dai lupi🙂

Cu ocazia zilei de 8 Martie iti dorim un sincer La Multi Ani, multa sanatate.

PENTRU CEA MAI IUBITA MAMA DIN LUME CU MULT MULT DRAG!!! SA FII SANATOASA SI SA AI O PRIMAVARA FRUMOASA SI INSORITA. TE PUPA, IMBRATISEAZA SI IUBESC FETELE TALE

Iti doresc o primavara exceptionala! Ego

Am auzit ca azi e ziua ta🙂

La multi ani mami!!! Imi pare rau ca nu suntem langa tine de ziua ta dar sper ca aceste flori sa te insenineze macar putin.TE IUBIM MULT DE TOT!!!

Te iubesc. Al tau patratel🙂

De 8 martie pui iti doresc sa fii mereu verde si tinara ca bradul, mindra ca stejarul, sa vezi totul roz si noptile sa-ti fie albe.Te iubesc puiul meu drag! imi e dor de zambetul tau

Te iubesc tare de tot, mami meu drag! Esti minunata si multumesc Cerului ca mi-a oferit asa o mamica speciala!

Leutul tau te iubeste cu adevarat!

La multi ani si o rpimavara frumoasa. Din tot sufletul cu drag pentru mami

Draga mea mama, Am cautat sa gasesc un cadou potrivit pentru tine… si cred ca l-am gasit. Sper sa-ti umple ziua de bucurie atunci cand il vei primi.Te iubim !

DE ZIUA TA MAMICO,IN DAR ITI DAM INIMILE NOASTRE SI DRAGOSTEA PE CARE TI-O PURTAM SA TE FACA FERICITA . TE IUBIM MULT,MULT,MULT !!!!

Probabilmente non te lo aspettavi. Ti amo

De 8 Martie te rog sa primesti cele mai frumoase si alese ganduri din partea mea. Fie ca primavara asta sa-ti aduca zile la fel de frumoase precum florile pe care cu drag ti le daruiesc!

LA MULTI ANI! Te iubim mult de tot, Cu mult drag, pentru…. cea mai buna mama din lume!

Unei singure fiinte din viata mea ii datorez tot ceea ce eu am si ceea ce sunt azi. Ea mi-a dat nastere, m-a crescut si m-a invatat sa iubesc. Nu exista cuvinte care sa o descrie Te iubim

LA MULTI ANI MAMI DE 8 MARTIE! MULTA SANATATE SI BUCURII!

Este prima ta primavara ca mama! Sa te bucuri de fiecare secunda din ea! La multi ani!

Mama – cel dintai cuvant, cel mai dulce zambet, cel mai sincer suflet, cel din urma vis. Cea mai dulce voce, cea mai grea durere, cea mai mandra floare, cea mai scumpa carte. Te iubim

M draga in dar iti dau inima, dar nu pot s-o trimit prin posta asa ca in dar iti trimit aceste flori, iar in inima mea te port mereu!

la multi ani cu ocazia zilei de 8 martie oma noastra draga!! o primavara fericita!

Fii asa cum vei fi.Cu mult drag si respect, M

La multi ani, mama noastra draga! Speram ca iti place surpriza.. te pupam cu drag.La multi ani de 8 martie! Cu mult drag, Mtantisssimi auguri mamma

Tie, mamito, iti datoram tot ceea ce avem si ceea ce suntem azi. tu ne-ai dat nastere, ne-ai crescut si ne-ai invatat sa iubim . MULTUMIM!!!!

De peste mari si tari, iti dorim un sincer si calduros La Multi Ani!! Cu drag, ai tai copii

Draga mama, De ziua ta, iti dorim multa sanatate si numai clipe de fericire! Speram ca o sa ai o zi minunata in care sa sarbotoresti pe deplin, asa cum meriti! La multi, multi ani! Te iubim!🙂

LA MULTI ANI „AWAWI”! TOT BINELE DIN LUME ITI DORESC SI ACUM,DE ZIUA TA ! VA IUBESC MULT,MULT !!

Dear Magda, We wish you a warm and sunny spring, full of happy moments with your friends and family!

La munti ani !scumpo primeste acest buchet de trandafiri te iubesc

Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea, spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni fie ca primavara iubirii sa iti inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale.

Fie ca ziua de 8 Martie sa-ti aduca numai bucurii si tot ceea ce-ti doresti. Te pup scumpa mea.

Draga Fatutoaie, iti ofer aceasta inima de trandafiri ca simbol al iubirii mele dintotdeauna. La multi ani!

La multi ani! Viata frumoasa si linistita!

DE DEPARTE ,TREI TRANDAFIRI ,FRUMOSI CA SI VOI…CU DRAG SI PRETUIRE…

Iti doresc o primavara calduroasa, multe impliniri, fericire si La Multi Ani de 8 Martie. Te imbratisez si te pup dulce, dulce

Iti doresc multa sanatate si fericire in aceasta zi minunata.

La multi ani MAMI. din partea lui TATI si D. Te iubim mult si iti dorim tot binele din lume ca sa poti avea grija de noi.

La multi ani de 8 Martie ! O primavara frumoasa! Cu dor si drag

Fie ca primavara iubirii sa iti inunde sufletul de bucurie, sa iti aduca zambetul pe buze si toata fericirea de pe pamant. L & M iti doresc sa ai o primavara frumoasa.

La multi ani cu bucurie, mama si tata!Va multumesc pentru dragostea pe care mi-ati daruit-o neconditionat, in clipele frumoase, dar si in momentele mai grele ale vietii !

Cu deosebita simpatie si respect iti ofer acest buchet de flori intr-un mod natural in ton cu tot ce sa intamplat… „tzup tzup ”

As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei.Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pt mine! !!la multi ani

Vroiam sa anticipez urarile, iti ofer un buchet de ganduri senine, speranta intr-un viitor mai bun. De fiecare data cand te uiti la aceste flori, sa stii ca cineva, departe, se gandeste la tine

TU ESTI VIATA MEA

LA MULTI ANI DE PRIMUL 8 MARTIE SCUMPICA MEA SURIOARA!!! HAPPY FIRST MOTHER DAY!!! TE IUBESC

In aceasta zi minunata iti doresc tot binele din lume multa sanatate si fericire.La Multi Ani!

Un gand marunt pentru iubirea imensa pe care ti-o port. La multi ani!

Per la donna piu speciale del mondo

Pese: voi ati oferit flori de 8 Martie? Si daca da, cui?🙂

Lasă un răspuns

