Despre tacere

Nu stiu daca am mai scris asta pe undeva, sau am vrut s-o scriu. Ideea e  c-am gandit-o si chiar am aplicat-o deseori. Functioneaza de minune. Dar nu, acum nu-i vorba de mine.

Am gasit pasajul asta in ” Jurnalul unei femei adultere” de Curt Leviant la pag. 444:

” Uneori tacerea este cel mai bun raspuns. Daca taceti, persoana ramane cu ultima sa remarca in aer. Rautatea remarcii se scufunda in constiinta persoanei respective si este reintarita prin tacerea dumneavoastra. Dar daca-i replicati, atunci raspunsul dumneavoastra este ceea ce-i ramane in minte, si nu propria remarca rautacioasa. Nu sunteti obligata sa reactionati la fiecare observatie, intepatura sau intrebare…”

Asta ii spune Charlie, Avivei, despre arab.

Lasă un răspuns

