Un fel de tinuta

Dupa ce am facut colajul, mi-am dat seama c-ar fi trebuit sa postez linkurile fiecarui obiect vestimentar. Deci pseudo-participarea mea la concurs: (pseudo pentru ca intre timp m-am plictisit si n-am mai postat linkul unde trebuia :)) Oricum, sa fim seriosi, pentru o tinuta de 500 euro trebuie facut un research consistent, si cum timpul si rabdarea nu-mi permit… 😀

Va prezint un fel de tinuta, dupa 52 de click-uri date pe otto.ro (da, le-am numarat :D)

Blazer: http://www.otto.ro/d-12940023-blazer-sweat-ajc-girls.html (roz fumuriu, perfect. Roz simplu e pentru fufe si homo :D)

Top: http://www.otto.ro/d-12939760-top-lung-laura-scott.html (da, bun pentru accentuarea siluetei :D) Dar asta e cam lung. Imaginati-va c-ar trebui sa fie mai scurt. N-am mai cautat altul. O sa-l tai cu foarfeca :)) adica o sa-l ciopârţesc

Geanta: http://www.otto.ro/d-13279667-geanta-de-umar-soliver.html (pacat ca e imitatie ( 😦 ) de piele. Inima aia e in plus.

Pantofi: http://www.otto.ro/d-12416777-pantofi-marco-tozzi.html (pentru mersul apasat :))) -> tocul e numa bun. Cred ca se poate si alerga cu genul asta de pantofi. Dupa autobuz, in speta. Deci e ok, bah!

Ah, acum mi-am dat seama c-am uitat blugii. Mai era un colaj, dar l-am sters din greseala. Noah, retineti:

– blugi simpli, stramti. Ok.

Blazerul mi se pare decent. L-am asortat (sau nu :D) cu un top negru. Pantofii, de culoarea vantului turbat. My color, adica. Geanta cumva, la fel. Observati tonurile diferite dintre pantofi si geanta. Da, asa am vrut 😀

Din prima poza de fapt mi-a atras atentia de fapt culoarea turbata a ojei tipei. Si eu am vrut sa-mi iau azi, dar m-a oprit Lavi. Am ascultat-o. Mi-am luat mov (foarte mov) si rosu-rosu 😀

Tinuta e lejera, deci mi se potriveste, ar merge foarte bine la o iesire in oras, pur si simplu. Bijuterii ….aici e mai complicat…n-am gasit nimic care sa-mi placa.

Lasă un răspuns

