Prioritate si secundaritate

Incep sa nu mai vad inboxul din pricina priority inbox-ului. Nush pe ce criteriu mi le selecteaza gmailul. Cu siguranta nu in functie de prioritate sau secundaritate. Sau, ba da?????

Cum suna, sa zici in diverse contexte cand ai ceva de facut…stii nu este prioritatea mea. Este secundaritatea mea! :))))) Sau si mai frumos….este prioritatea mea de grad secund, tert, etc :)))))
Ceea ce-i ascuns e infinit mai interesant. Suscita mai mult interes, mai multa atentie si concentrare. Transparenta este buna…dar pana la un punct. Nu toata lumea o apreciaza. Ba se mai considera asta si lipsa de tact, atentat la sentimentele/cunoasterea/vointa/puterea celuilalt atunci cand spui lucrurilor pe nume (e adevarat, turnate ca din topor, ca nu stim ce-i diplomatia :D). Reglezi totul la pulsul celuilalt si cand vezi ca nu-l mai tin puterile, urechile, vazul, ca-l lasa simturile…. zici….run, rabbit, run!
Secundaritate de gradul unu, de gradul doi….etc…
Dar de fapt…ceea ce nu-i prioritate, nu e clasificat? Adica…non-prioritatea ce-i? Secundaritate, clar! Tot aud..prioritatile mele sunt…cum adica la plural? Ori e prioritate ori nu mai e…o fi prioritate de grad secund, de-un grad inferior primului.
Si acum…ce-i prioritatea😀
Cf. dexonline.ro, „PRIORITÁTE f. 1) Caracter prioritar; întâietate. 2) Dreptul de a se plasa înaintea altora. [G.-D. priorității; Sil. pri-o-] /priorité „Intaietate
Zilele astea, prioritatea mea a fost azi sa-mi petrec timpul dormind (ma rog, avand in vedere circumstantele). Mda, gripa m-a rapus intr-un mod tragic😦
N-am murit, n-am patit aproape nimic, ba am mai si slabit (n-am prea mancat fiind ocupata cu somnu’) incat sa cada iar blugii de pe mine fara mers la sala sau alte abstinente culinare (fie vorba intre noi, inutile)😀
Intaietatea pe ziua de maine nu va fi somnul. Sper. Secundaritatea (adica de grad secund prioritatii sau secundaritatea secundaritatea de dupa prioritate?!?!?!?) poate fi orice. V-ati prins. Somnul e pentru lenesi.

 

Un gând despre „Prioritate si secundaritate

  1. Pingback: Joc secund « Dar vai!

Lasă un răspuns

