Mesaje de Sf Valentin

Poftiti la ravasele de amor pe care sa le expediati impreuna cu florile comandate online! O parte, mai sunt o gramada de mesaje cu si despre La multi ani si nu numai😀

Te iubesc ca in prima zi cand ne-am cunoscut

Born to love and make you happy!!!

Happy Valentine nevasta!te iubesc si te voi iubi toata viata mea indiferent unde vei fi tot timpul vei ramane in sufletul si inima mea,iti multumesc ca existi si ca m-ai facut cel mai fericit barbat:X

TO MY VALENTINE CHRISTIAN! WITH LOTS OF HUGS AND KISSES TO MY NEW BEAUTIFU FRIEND. LOOKING FORWARD TO A LONG AND LOVING FRIENDSHIP. HAVE A HAPPY VALENTINE’S DAY WITH MUCH LOVE AND KISSES, TONY

YOU MAKE MY DAY BRIGHTER . LOVE, C

O seara frumoasa si plina de dragoste de Sf. Valentin alaturi de cei dragi!

Ich Liebe Dich!

Te iubesc mult ! Bebita Scump

Just for you… with love!

I looked and searched for a different way to say I love you on Valentine’s Day but I couldn’t find anything special so I will simply say. Te Iubesc.

Mai ştii…cum te strigam pe atunci Icoană cu picioare lungi Veneai pe râu sau râu erai Curgeai în mine până-n rai… Îmi lipseşti, A

Azi-noapte te-am visat ca m-ai sunat si mi-ai zis TE IUBESC de o suta de ori:)))).PFFFFFFF……ce frumos!!!! TE IUBESC T

Fie ca viata ta sa fie plina de sanatate, dragoste, lumina, bucurii si impliniri. Primeste imbratisarea calda a ursuletului si floarea care sa iti umple spatiul de lucru de frumusete. Cu drag, L

Iubilina mea iti daruiesc acest buchet de flori cu tot sufletul , si sa sti ca mie foarte dor de tine si TE IUBESC enorm de mult.Vreau sa fi a mea toata viata si sa fi alaturi de mine. TE IUBESC PUIUT

Inima mea ar fi prea mica fara dragostea ta, zambetul meu ar fi prea trist fara guritza ta, iubirea mea nu ar exista fara de tine de ziua ta iti daruiesc inima mea! G

Iti trimit aceste flori,frumoase ca si tine insotite de o sticla. Florile se vor ofili ,sticla se va goli dar iti spun un secret. Dragostea pentru tine ramane Vesnica. Te iubesc!!!

IO SO D’AMARTI … UN FIORE PER RICORDARTELO.

De 3650 de zile in sufletul meu

cu drag…

Pentru minunatul jderutz vinjos al meu…🙂 Roaar

With every day that passes,my love for you does grow; I love you more than words can say!You’re a part of me now,and I a part of you! logodnicul tău😉 sorry,for not being there on our 1st anniversary

Vreau doar sa-ti spun ca abia astept sa te vad. Te iubesc

I wish dreams were like wishes, and wishes came true, cause in my dreams…you are coming soon! Cu mult drag, L

Mii de mulumiri pentru dragostea ta! mi-as dori sa fii alaturi de mine pentru totdeauna. Te iubesc mult!

La multi ani iubita mea…TE IUBESC

luv u 4evere … I

iti multumesc pt tot,pt faptul ca m-ai facut sa zambesc sa fiu fericit in clipele in care am fost in preajma ta!clipele cand am vb cu tine, I, fata de care m-am indragostit!PUIUL MEU DRAG TE IUBESC

The sound of your voice laughing, your breath as we fall asleep, the sound of your heart beating, are the sounds I want to keep. I love you and miss you and I can’t wait for you to come back home!

Un gând despre „Mesaje de Sf Valentin

  1. Pingback: Cadou de Sfântul Valentin (concurs cu flori) « Dar vai!

Lasă un răspuns

