Spalati-va pe maini!

Am o problema legata de nespalatul pe maini in ceea ce-i priveste pe ceilalti si asta e clar o chestiune karmica. Situatia nespalarii pe maini a altora e contradictorie fata de spalatul meu pe dinti (fara legatura una cu alta, sau poate ca da) Karma, karma, nici nu se putea altfel.

Am gasit acum campania. Imi pare excelenta, ce sa mai … Daca ma gandesc bine, nici nu pot concepe ca lumea nu se spele pe maini dupa folosirea toaletei, indiferent ca-i vorba de spatiul public sau privat. Ei, de obicei cand zic asta ma gandesc automat la baieti. Dar din experienta vorbind, am avut parte si de e o exceptie feminina neobisnuita cu igiena, curatenia, etc (cel mai groaznic aspect din convietuirea cu persoane straine carora nu le cunosti obiceiurile ca sa nu zic nespalarea) Eject, eject, eject. Nu ma situez nici la  polul opus.   Nu-s obsesiv compulsiva in ceea ce priveste curatenia. Doamne fereste! Poate, la alte trebusoare😀

Spalatul pe maini dupa folosirea toaletei in spatii publice din Cluj Napoca e o campanie pe care au organizat-o echipa DDK de la  Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, UBB Cluj. Ma bucur ca nespus ca am descoperit-o, chiar si mai tarziu. Campania imi confirma faptul ca nu sunt eu absurda. Mai gandesc si altii ca mine😀 Dar una e sa gandesti, alta sa si faci.

ma spal pe maini

 

Despre nespalatul pe maini e bine sa retineti urmatoarele:

„nespălatul pe mâini după folosirea toaletei în locuri publice (sau spălatul fără utilizarea săpunului), poate ajuta la transmiterea unor infecţii respiratorii (de la răceli uşoare, la viroze şi gripă – inclusiv AH1N1), toxiinfecţii alimentare, hepatita A, tuberculoză, micoze ale pielii şi multe altele care pot deriva de pe urma acestora”. Vedeti mai multe detalii despre campania SPALA-TE PE MAINI!

Extrapoland putin spatiul public si revenind in ograda noastra (spatiul domestic), spun asa: spalatul pe maini e al doilea lucru pe care il fac dupa ce intru in casa. Prima oara ma descalt. Sau ma rog, nu ma descalt tot timpul. Depinde, cum am chef. Asa m-a invatat pe mine mama, sa ma spal pe maini dupa ce intru in casa, cu sau fara incaltari😀. Mumă, sarut manusitele si piciorusele🙂

In cinstea campaniei, am atarnat si-un banner pe gard, cam urat ce-i drept, dar nu-i asa ca mesajul conteaza?!😉

Lasă un răspuns

