Induiosator

Induiosator e ca am ajuns acasa. Induiosator e mai ales faptul ca in momentul asta mi-e foarte draga camera (da, e ordine, vad :D)

Si mai induiosator e faptul ca nenea a oprit in piata Cipariu si ca in Cluj a nins. La Sibiu ioc, tot soare, ca naiba, primavara in devenire spre iarna (mutatia anotimpurilor). Si mai induiosator e ca pe cursa am intrat pe net de pe telefon (ma astept la o factura astronomica. Sau poate ca nu, dar once in a while, n-are nimic :D) dar mai ales ca am venit cu scaunul de langa liber (am putut citi cu luminita de la mobil fix 6 pagini). Si mai induiosator e ca am primit un mail ) pe care il asteptam demult.

Induiosator mai este faptul ca m-am plimbat ca o curca beata prin casa, despachetand (mancare cat pentru 7. N-am decat o gura, dar nah) si ca oamenii astia cu o prezenta de spirit extraordinara pe facebook (olga si mita) ma tot amagesc, vay ca-mi pare rau, ba ca nu-mi mai pare rau. Haideti odata si taceti! (tough Andra)

Si mai induiosator este faptul ca atunci cand am intrat in casa Alina a inceput sa spele vasele. Am ranjit brusc :D: chiuveta libera, that’s cool. Creca i-e frica de mine, altfel nu-mi explic. :)))))

Induiosator mai este sa vad cu google alerts cine mai este vreo alexandră sau andră simion si pe unde anume. Ma gandesc c-ar fi interesant de organizat o intalnire la nivel national cu toate ele, multele, ce este in aceeasi varianta, dar nu chiar. Viata-i lunga, mai este timp.

Si acum nu-mi ramane decat sa ma bucur. 3 zile de lucru si dup’aia iar vacanta in V. Uh oh vay!

Pese : Nu in penultimul rand, induiosatoar a fost faptul c-am mancat piftie si ca mi-am facut damblaua. Primul Craciun cu o pofta teribila (nu, nu-s insarcinata) ceea ce io nu prea obisnuiesc sa am si nu in ultimul rand induiosatoare au fost mesajele de Craciun pe care le-am primit. Nu le citez aici c-o sa ma injurati😛

Totusi, proverbial a ramas, « fie ca magia sarbatorilor »  d’a lu’, Dominic (suna si mai fain, drept sa spun), nu d’a lu’ Dumitru….btw, that was a memory test😉

 

Lasă un răspuns

