Despre Social Media Summit Cluj

Ma bucur ca am avut ocazia sa particip la SMS Cluj (am avut liber de la job hihihi)

Un event organizat de Revista Biz (am colectie de numere :D).  Eveniment organizat la City Plaza.

Au fost prezentari interesante (despre cele care n-am mentionat aici e pentru ca ca le-am ascultat doar (mai putin la cele la care am intarziat si la care n-am mai notat nimic). Revin cu un link util, ca si concluzie😀

Sergiu Biris – Trilulilu Social media is the new black  a pus accentul pe masurarea tuturor actiunilor din social media. Like-ul = permission marketing (clientul iti acorda permisiunea de a-i comunica informatii. Fa-o asa cum trebuie – Seth Godin (pese: you should know i love him)

Esti companie. Ceri rezultate? Masori?

Esti social media expert? Generezi valoare pentru companii ? Accentul trebuie pus pe ROI, altfel banii vor fi indreptati catre alte medii.

Violeta Bahanciu – de la GfK Romania a prezentat un studiu despre Ce asteapta companiile romanesti de la social media ?

O cercetare cantitativa (Esantion de 376 interviuri adresate online reprezentantilor firmelor mici, mari si mijlocii) si calitativa (discutii formum Revelation)

Aici e prezentarea  

Laurentiu Dumitrescu – Cum faci o campanie pe Facebook? nice one🙂

A identificat 7 pasi de urmat:

  1. Setarea target-ului – e targetul tau pe facebook ? 75% useri au intre 18-24 de ani. Vezi ce preferinte au
  2. Obiectivele :

–       Reach : fani, trimiterea userilor de pe facebook in magazine, in offline, crearea unui formular in cazul in care vor sa cumpere de pe facebook

–       Regula 1-9-90: 1% din oamenii de pe SM posteaza foarte des. Ceilalti 9% se uita si posteaza din cand in cand, iar 90% doar citesc. Sunt la curent cu ce se intampla, dar nu posteaza, nu comenteaza. Ei citesc. Legat de acestia, Andrei Crivat a dat exemplul cu postatul meniului zilnic al unui restaurant. Nu primea nici un feedback si la un moment dat nu l-a mai postat. Apoi au inceput sa-l intrebe userii despre meniul zilei :D

   3.     Factorii de decizie

–       Educati factorii de decizie (cine decide ce, cand, cum postezi :D)

    4.    Strategie

–       Cum reactionezi la comentariile negative ?

–       Implica publicul

–       Call to action

–       Folosesti offline-ul

–       Gasesti fanii care iubesc brandul si ii implici in actiunile tale

–       Creezi content interesant

–       Gazduiesti dicutii de interes (grupuri – see  Comunicare si promovare online)-> Stiam grupul😉

–       Promovarea online : creati oferte exclusive pentru fanii vostri de pe FB

  5.      Testare

–       Testati inainte de lansare cu useri reali

–       Ce probleme ar putea sa apara ?

6.     Masurarea rezultatelor

–       Reach

–       Implicare

–       Actiuni

–       Masori din mers 

7.  Concluzii (ce a mers bine si ce nu)

 Din prezentarile bloggerilor prezenti cel mai mult mi-a placut prezentarea lui Costin Cocioaba. Il citesc cu interes cand am timp.

Andrei Crivat – ebucataria.ro, si Irish Pub a dat exemple despre greselile lui de pe facebook si twitter. Add la toata lumea, a devenit un spammer, apoi s-a linistit :D  Concluzia: nu de da invite la un event la toti prietenii din lista. Vezi intai cine pe unde este si in ce masura ar fi available pentru respectivul eveniment. Altfel, suna a mass, which is horror. Social media e ca-n viata. Keep it real. True.
Grant McKenzie – Cum construiesti strategia de social media a unei marci, integrarea cu strategia de digital media) a prezentat cu foarte mult patos ;)) (Marketing VP, URSUS Breweries)
Am gasit aici o prezentare, despre o parte din ce e mentionat in slide-uri a vorbit si el. Mi-a placut ca era pasionat, implicat si nu in ultimul rand  stia foarte bine despre ceea ce vorbeste :D 

 
Si nu in ultimul rand, pentru mai multe informatii, evident …permiteti-mi sa

lmgtfy   :)))

Pese: in a doua parte a summit-ului (la care am intarziat dar nu-mi pare rau :D), dupa pauza de masa (la care evident n-am fost din lipsa de timp), am vorbit putin si cu Bogdan Colceriu ( mi-a confirmat astfel ce sperasem eu mai demult sa fi fost dar ce n-a fost sa fie  – no details here, anyway business related) si m-am asezat fix langa Makavelis. Da, mi-am gasit un loc mai bun, langa baieti😀

pese 2: in urma summitului credeam ca m-am pricopsit cu un FAN. Dar cand colo, nu era de la summit :( oh, dar vay!

4 gânduri despre „Despre Social Media Summit Cluj

  1. Pingback: Ce-am facut in 2010 si 2011 « Dar vai!

  2. Pingback: Ce-am facut in 2010 si 2011 « Dar vai!

Lasă un răspuns

