Life control: un alt fel de time management

Ca-s curioasa, asta nu-i o noutate. Ca sunt racita cobza si ca uniforma mi-e pijamaua iar spatiu de desfasurare, paturile – da, sunt 2 in 1 :D, astea sunt noutati. Si inca o noutate este ca voi merge la Bucuresti (yes, I’m the winner ->am argumente bune, ce sa mai :D) la trainingul din titlu, organizat de Empower.

Sunt curioasa in primul rand de ce prespune sistemul ala flexibil care sa ma ajute sa fac fata tutuor sarcinilor din viata mea minunata de zi cu zi. Flexibilitatea = sinonim de-al meu? :)))

Mai bifez inca o curiozitate: priorizitarea si sortarea. Inca una: eficienta si eficacitatea (2 different things).

De stresul urgentei nu cred ca vreau sa scap pentru ca ma mobilizeaza mai bine (daca as avea timp pentru toate intr-un timp foarte scurt, le-as amana pe toate ->procrastinare, pe cand daca am o lista uriasa cu things to do repede-repede, le fac pe cele urgente, importante, care-mi plac). Restul, nu exista. Si conceptul asta de time management ma intriga cumva. I-as zice managementul atentiei mai degraba…atentia ti-o intrepti asupra cuiva, ceva, etc, dar timpul…ala curge oricum. Si cum am citit eu mai demult, acum un an, cam pe aceeasi vreme, un pdf interesant, unde am gasit de fapt ideea: Quit managing your time, and start managing your attention: “When planning your goals, in addition to
the things you need to do to achieve the goals, create a “stop doing” list”. Ce-am aplicat din asta: am renuntat (85%) la a folosi yahoo messenger (intotdeaua yahoo mi s-a parut a lame thing) + am rarit frecventa de a citi mailurile. Sunt constienta ca va trebui sa gasesc si altele 😀

Curiozitatea numarul 4: cand se face to-do list? La inceputul zilei (asta inseamna sa ma trezesc mai devreme ceea ce practic este imposibil sau seara -> asta ar insemna ca pot dormi linistita, or cum as putea cu o lista intreaga?  Bine ati venit in lumea catorva dileme de-ale mele :)))

Curiozitatea numarul 5: sper din suflet sa nu fie ceva motivational, prea teoretic (asa si pe dincolo) ci un training cat mai practic, cu tips and tricks, and so on. Dar fiind organizat de Empower, ma gandesc ca n-o sa ma dezamageasca 😀

Mai vedem. Oricum, revin cu un rezumat al training-ului (probabil duminica).

3 gânduri despre „Life control: un alt fel de time management

  1. Pingback: Organizare sau spontaneitate (cand calatoresti)? « Dar vay!

  2. Legat de articol, time just goes by, it’s managing yourself that needs work si numa tu stii cum au functionat masurile pe care le-ai luat

    Off topic… In the immortal words of 50 Cent… Go shorty! Go shorty! Si parca mai era ceva dupa…Insanatosire grabnica si sustinuta pana la cele mai adanci batraneti si toate celea bune!

Lasă un răspuns

