Leapsa

Hai sa vedem, n-am mai scris de mult pe blog. Iata ceva simplu, o leapsa, preluata de la colega din internship, Sorina Vână.

Zodia: sagetator cu ascendent in fecioara (nu sunt sigura de ascendent :D)

As vrea: sa am mai mult timp liber

Pastrez: geamul intredeschis, indiferent de anotimp

Mi-as fi dorit : sa fi putut calatori mai mult decat am facut-o pana acum dar nu-i nimic, este tanara vremea 😀

Nu imi place: sa depind de multe persoane

Ma tem : de durere. De aici hedonismul 😀 Ah si de nastere: 1. daca nasti normal, te faci cat oala, deci nu-i bine. Se duce dracu treaba cu barbatul. Te refaci (vorba bine) la pastile cailor. 2. daca nasti prin cezariana, iar e naspa. Solutie la dilema? None!

Aud: tot (cand e necesar), ce vreau (e suficient)

Imi pare rau : nu prea

Imi place: sa calatoresc, ca cunosc oameni noi, interesanti, sa explorez necunoscutul (buhuhu :D), sa vorbesc/sa ma intalnesc cu prietenii, sa citesc

Nu sunt : atat de sarcastica precum par

Dansez : all night long cand ies

Niciodata : nimic nu e intamplator

Par : sarcastica

Plang : la ciclu

Nu-s intotdeauna : bine dispusa. Depinde cum ma trezesc. „Cand in extaz, cand in agonie” -Lavi. Cand, cum

Nu-mi place la mine : ma aprind repede; ma sting la fel.

Sunt confuz (a) : uneori

Am nevoie : de spatiu, de libertate

Ar trebui : sa ma focusez pe cele mai importante lucruri. Ah si  sa nu mai fiu repezita cizas (ultimul exemplu concret, de azi chiar, unde mai ca era sa ajung :)))) – noroc cu  Gabi Boaca – a tras frana de mana (ii dau un miel pentru pocirea numelui:

– n-am vazut pe site nici o lista de vorbitori
– n-avem inca programul pus pe site
– ca sa ma inscriu a trebuit sa completez 3 formulare.
– mi se pare mai mult o conferinta interna (n-am vazut nici in 2010 nici unul din „greii” pietei – Google & co)

Leapsa mea … o preia cine vrea …

34 de gânduri despre „Leapsa

  1. Sad Eyes
    Sad eyes never lie
    No matter how hard they try
    The pain is always there
    Always in that mournful stare
    Eyes so glassy and empty
    So much so it envokes pity
    What stole the soul of these beautiful spheres?
    What could take away all their hopes and dreams?
    What heart could kill their light?
    Turing from open and warm to cool and tight?
    Poor little orbs of brown and green
    How could the world be so cruel and mean?
    I know behind that wall you’ve built you wish to cry
    Because sad eyes can never lie
    by ~blue-rhapsody

Lasă un răspuns

