Bișniță la poliție

Se poate și asta, sau mai ales asta. După 4 ore jumate de stat la coada vineri, la Poliție, pe nemaiminunata stradă Albac, unde se cumuleaza în cozi de zeci de metri, cetățeni ai întregului județ CLUJ, pentru diverse probleme, am reușit în sfârșit să mă programez și eu la examenul auto 😀
Cum se procedează de fapt: se stă frumos la coadă iar când ușile de deschid la ora 9:00 fix, lumea dă năvală înăuntru. Superb. Asta ca să ia un număr. Un număr de ordine, știți, ca la bancă. Ei, 70 de numere/zi. Nu mai mult. Așa am înțeles. Dar, la coadă stau sute de oameni. Ce să-i faci?

Înăuntru: cîteva ghișee, fiecare cu profilul său. La programari examen: când totuși un singur polițist nu mai face față verificării dosarelor pentru programarea la examen, atunci mai apre încă unul, cumva spre sfârșitul zilei de lucru (pe la vreo 13 așa -: programul fiind până la 15:00), timp în care lucrurile avansează (înspre a funcționa brici).

Dar, despre bișniță acum: cum spuneam, nu toată lumea „apucă” un număr. Și atunci, se găsește unul mai deștept, un mascul feroce, care, în lipsa altuia dinăuntru (vineri când am mers eu, era plantat lângă aparat) care să supravegheze buna desfășurare a procesului de scuipat hârtii numerotate din aparat (sau „listat” în termeni moderni), va ține degetul îndelung apăsat pe buton și va scoate mai multe numere (n+1). Pe care ghiciți ce? Le va vindeeeeee!!! Asta am aflat. Cui? Păi doritori sunt: cu fețele palide-mov-verzi, oameni grăbiți cu treburi importante de rezolvat, nu superficialități. Numerele, am înțeles că se vând. La prețuri, când cum, știți voi. Variază de la 10 lei la 100 lei. Mda, fix lângă sediul poliției, cumva în față. Totul se vinde, totul se cumpără.

Bișnită la poliție. Brava băieți! I love Police. I love Romania.

Un gând despre „Bișniță la poliție

Lasă un răspuns

