La multi ani

Inima cere, peste tot..numai placere…

Iubita mea, iti ofer un buchet de fericire impreuna cu sentimentele mele de sincera bucurie la implinirea frumoasei varste.LA MULTI ANI IUBITO!Sa ai o viata senina! TE IUBESC !

If I am the mast of our ship and you are its sails, then let our love be the wind that will bring us to the shores of our happiness. Steadily yours, M.

SURPRIZA! Un buchet de flori si o urare: Sa aveti parte de o viata plina de Dragoste, Optimism, Sanatate si atentia celor dragi. Cu multa dragostea va uram din suflet ” LA MULTI ANI! ” A si D

Felicitari A! Uite, am ajuns si eu la tine. Te pup cu drag, A

F meu dulce, Am vrut sa va dau ceva inainte de a pleca, asa ca am decis sa trimita aceste trandafiri la cea mai frumoasa dintre toate florile. Si nu spune stop, pentru ca esti. Te iubesc, R

Iubita, iti multumesc pentru aceste 6 luni minunate. Te sarut si sper sa ne vedem cat de curand. PS: Bafta la examene!! TE IUBESC

Draga noastra S, De ziua ta, iti uram fericire, iubire si sa ai parte numai de raze de soare in viata! La Multi Ani! Cu toata dragostea, E si F

Acolo unde dragoste nu e…nimic nu e…sunt hormoni nici soare, nu-i nici viata nu-i…acolo unde nu esti tu! Cu toata dragostea nostra…pentru totdeauna! S, D si C

nu o sa fiu la festivitate dar o sa fiu langa inima ta. je t’aime et tu me manques beaucoup.bisoux ma chérie.

Cu drag de la S pentru A. Te invit aici ,este seara ta,am atatea surprize placute,le meriti ,le vei avea… :)) :*

Ai urcat o treapta pe scara vietii , sa fi inconjurata numai de iubire si bucurii , te iubim.,,La multi ani!”

Fiecare apus aduce o amintire. Fiecare rasarit aduce o speranta… Intre apus si rasarit sunt ore fara viata… sunt orele in care esti departe de mine!

La multi ani Ham-Ham-ul meu! Te iubesc din tot sufletul si iti promit ca asta e prima si ultima ta zi de nastere la care eu nu sunt langa tine. Mi-e dor de tine! Te sarut! Al tau Mat pentru totdeauna!

ne-am dori din suflet sa fim si noi alaturi de tine in aceasta zi speciala, incercam totusi sa iti transmitem gandurile si urarile noastre ca sa ne simti mai aproape. la multi ani, d si g

he…he s-a schimbat prefixul:) la multi ani si inplinirea tuturor dorintelor atit pe plan sentimental si profesional cu mult drag D

happy birthday sweety wish u all the best hope next year i come give u those kisses🙂
Pentru un zâmbet fermecator! T

LA MULTI ANI si toate visele sa ti se implineasca!!! Sa fi cea mai fericita din lume si sa ai tot ce iti doresti!!

Te iubim! S, I si M😀
Te iubim mult, m! La multi ani! Cu mult drag, de la toti pupaciosii tai

CHIAR NU VREI SA VORBESTI DELOC CU MINE? NU AM MANCAT PE NIMENI PANA ACUM.TOTUSI,ASTEPT UN SEMN DE LA TINE! – A

Cand ochii tai vorbesc cu mine, inima mea este cea care asculta. From the deep heart’s core: I love you G, L.

Lasă un răspuns

