La multi ani, te iubesc

Cateva mesaje, nici prea multe, nici prea putine  ;)) (merg cu florile online)😉 Aici sunt mai multe mesaje cu La multi ani! 

Ma simt de parca o viata as fi alergat in jurul lumii ca sa invat sa iubesc…de fapt asta e cel mai frumos lucru pe care l-am invatat doar de la tine…

Cineva departe care vrea sa il simti aproape🙂

La multi ani si multa sanatate, cu mult drag, de la colegii si sefii tai!

Sper sa-ti aminteasca de mine. R

LA MULTI ANI mamica mea! Multa sanatate, fericire si prosperitate iti doresc. Sa nu uiti k esti cea mai iubita mamica din lumea asta (pana la stele si-napoi😉 ) Cu mult drag K, I si J

Endlessly….yours

Incheiem un an greu, dar frumos. Am invatat multe lucruri despre viata, iar ajutorul d-voastra a fost esential. Va multumesc, V

Va multumesc pentru toata intelegerea si sprijinul acordat. V

Te iubesc cu toate inima mea. You are everything. I want to be your everything!

Iti dorim sa ai o zi de nastere plina de surpize, zambete si multa fericire. D-zeu sa te binecuvinteze in tot ceea ce faci si sa te ajute. La multi ani cu sanatate! Te pupa: F, A si C

La Multi Ani cu sanatate si ganduri bune! A & Co.

Draga noastra E, din tot sufletul La multi ani! cu bucurii, sanatate si implinirea tuturor dorintelor. Te iubim! C si M, N si M

La multi ani, iubirea mea! Sper ca acesti trandafiri sa-ti aduca inca un an de bucurii alaturi de purceii tai. Sa fim fericiti impreuna…noi trei…mi atat de dor de tine…AMR 5 zile…Te iubesc!!!

Poate pentru toata lumea TU esti o simpla persoana dar pentru MINE IN ACESTI 9 ANI TU ai devenit INTREAGA LUME. LA MULTI ANI SCUMPA MEA SOTIE. TE IUBESC ENORM BOMBONEL

Lasă un răspuns

