Pentru Costică și Lenuța

În traducere, câteva mesaje pentru Sf. Constantin și Elena 😀

Draga …., am fi vrut să fim lângă tine să îţi dorim la mulţi ani; neputând să facem asta, încercăm să fim prezenţi alfel :). La mulţi ani! Cu mult drag….

Cu toata dragostea din partea familiei , La multi ani!

Draga mama, de ziua ta, iti doresc multa sanatate si un buchet floral ! La Multi Ani! Cu drag…

Cu ocazia sarbatorii Sf. Constantin si Elena, iti daruiesc o floare (tare mult as vrea sa o fac personal) si iti spun LA MULTI ANI! si TE IUBESC din inima. Cu dragoste…

SURPRIZĂĂĂ! Am vrut sa fiu lângă tine, dar buchetul s-a descurcat singur. Mă bucur că te-a găsit! E uşor să ajungi, când ştii că inima mea şi-a facut un drum fără obstacole, de la….la….

SURIOARA NOASTRA, VREM SA STII CA IN ACEASTA ZI SPECIALA, GANDURILE NOASTRE SUNT INDREPTATE CATRE TINE. SA AI O ZI FRUMOASA, SPECIALA CA SI TINE. TE IUBIM SI TE IMBRATISAM CU DRAG.

Toate florile din lume te saluta, dar ne-au trimis pe noi, cele mai alese, sa iti spunem ca si astazi trebuie sa zambesti! 🙂

Calda si luminoasa sa va fie ziua numelui. Cu consideratie, ….. Cluj-Napoca

pentru bunica Elena,un calduros La Multi ANI

Fetita, vei fi minunata in seara aceasta. Imi pare tare rau ca nu voi ajunge. Te sun sa iti explic. Am stiu doar ieri seara, cand am ajuns la …. Iarta-ma! Te strang

Cele mai calde ganduri si urari de sanatate, fericire, bucurii si impliniri. Sa fii iubita si fericita in fiecare moment al vietii tale. La Multi Ani!

Lasă un răspuns

