Mesaje felicitari – La Multi Ani

Other ones. Avem de tătie 😀 inclusiv flori 😉 (si inca ce flori!)

De ziua ta, o lume ne desparte, insa te simt aici, chiar daca esti departe. La multi ani cu sanatate si bucurii! Te iubesc mama si ma gandesc mereu la tine… Te pupa a ta fiica..

Somebody Wants You, Somebody Needs You, Somebody Dreams About You Every Single Night. Somebody Cant Breath, Without You Its Lonely, Somebody Hopes that someday you will see

La multi ani, scumpa papadie!

Felicitari cu ocazia, absolvirii! Sunt foarte mandru de tine, si ma bucur pentru toate realizarile tale ca si cum ar fi si ale mele,oare de ce? Te sarut! Distractie placuta cu invitatii!

Te iubim! La multi ani! Un buchetel cu dragoste si multi pupicei de la noi si o fundita cu Mirrr-Miau dragastos special

Cand inca o petala din ai tai ani frumosi Se scutura agale, vibrand armonios Fii fericita, gandind neincetat La restul de petale, ce nu s-au scuturat! La Multi Ani!

“Stãteam odatã gânditor / Si mã-ntrebam de ce iubesc / Un glas de înger mi-a soptit / Sã lupt, sã sper si sã iubesc.” E atat de frumos sa gasesti sentimentul pierdut. Cu drag…

Din partea lui …., sotul tau care te va iubi pe vecie. Mai e un putin si vin acasa. La Multi Ani, dragostea mea!

La Multi Ani!!! Te iubesc mult. Abia astept sa te vad.

Hei..cred ca am pierdut multe zile de-ale tale..si imi pare rau..dar acum mai e o zi…La multi ani! De departe, yours truly….

Doamna, primiti un semn al admiratiei mele discrete (ANONIM :d)

Prieteniile vechi au o prezenta permanenta orice s-ar intampla. Ele au devenit structurale, ca un fel de existenta siameza!!!

Tu dia no es hoy, sino cada uno de los 365 del ano, tu eres la mujer mas especial del mundo, eres mi mama. Feliz cumplenos

Pentru cei care albesc de la atata invatat!

Lasă un răspuns

