Exterminatoare a plagiatului

Asa mi-au scris ca as fi, pe langa multe altele, pe un poster primit de ziua mea, in 2004, Dancila si Carstea. Fetelor, va multumesc. De cate ori se intampla cate o chestie nasoala legata de plagiat, imi amintesc de posterul vostru. La un momentat il lipisem in Sibiu, pe usa biroului. Intre timp a disparut (biroul). Il lipisem sa-mi amintesc ce sunt, sa nu uit cumva..o lista, insiruiri de atribute acolo…bune, rele, cum le-ati scris voi 😀
Cred ca ati scris si de gainusa. In sfarsit ideea de pui, spicy chicken si tweety incepe sa ma irite :)) Trecand peste asta…

Iata ca s-a ajuns sa declar ca m-am scarbit sa le scriu mailuri celor care preiau poze de pe siteul magnolia.ro ca..hei, vedeti, sesizeaza userii ca ne folositi pozele pe siteul vostru si hai, mai bine dati-le jos, inainte sa va spun cat de kko sunteti. De data asta dupa ce ati fost faultati de altii :)) Asta e partea frumoasa 😀
Mai mult decat atat, de cata lipsa de profesionalism dati dovada cand va „inscriptionati ” pozele cu numele voastre. De 3 ori penibil. Probabil asta e plagiat, le folositi fara acordul nostru. E valabil cred si pentru poze, intrucat ele ilustreaza creatii ale colegelor mele.

Poate va si crede cineva ca sunt ale voastre. Deja nu ne mai suparam, incepem sa ne obisnuim. Intre timp salutam respectuos clientii, scriem mailuri acide, dar dintre cele mai elevate. Dregem bulionul (Adi, zice busuiocul, eu raman la bulion) parasind ograda.
Hai, marsh, fiecare in ograda sa!!!

3 gânduri despre „Exterminatoare a plagiatului

Lasă un răspuns

