Fetele din cămin

Băieţilor şi fetelor, luaţi de aici una bucată articol. Mă distrează la culme ce scriu nenii acolo. Atât de fals, dar cu atât mai comic. :d
Or maybe it simply works!
De încercat! =))

10 gânduri despre „Fetele din cămin

  1. Aaaa, asa zi. Nu intelesesem ce este fals. Normal ca e „lame”, nu putea fi altfel🙂

    Din pacate, noi avem marele defect de-a scrie acolo lucruri experimentate direct, care dau rezultate, care presupun originalitate.

    Nu vom putea niciodata sa copiem articole de pe afara sau sa oferim sfaturi de genul celor pe care le gasesti in majoritatea revistelor pentru femei.

    Care categoric nu sunt „lame”, par mai degraba scrise pentru semi-retarzi, pitzipoance etc.

    In rest, norocul nostru ca scriem pentru barbati.

    Mersi fain, Andra🙂

    • Mda daa. Aplici un chestionar, imprumuti o tigaie, o oala, un lighean :)) Toate astea fac parte din farmecul statului in caminul prafuit (in functie de caz – mai poate fi numit hotel, sau gara :))
      Iar daca esti musafir intr-un astfel de loc…oho….cu atat mai bine esti primit😀
      E buni si cititorii semi-retarzi, pitipoancele😛
      Uite, fac un compromis cand va citesc pe voi: devin barbat (deghizat – dog outfitt – la care adaug un emoticon cu bici ca accesoriu;)

      p.s> sunt convinsa ca daca tipul musafir e original, poate iesi ceva haios. Daca trebuie totusi sa se adapteze conditiilor (intr-o camera de camin unde sunt numai baietii – adica prietenii fetelor :P) ma intreb care-i sunt strategiile….Asa ca de la sexul puternic la sexul puternic😀 Probabil uita de chestionar, oala, lighean, tigaie, etc =))

      • Probabil ca uita daca e blegut. Nu e problema lui ca fetele respective au prieteni, e problema fetelor respective.

        Se pare ca nu ne citesti suficient de des, ai fi stiut asta.

          • Ele – nu conteaza daca au sau nu. Nu toate femeile sunt la fel si nu toate sunt multumite de ceea ce au.

            El: nu cauta prietena, cauta prietene🙂 E o mare diferenta. Cine ti-a spus ca toti barbatii isi doresc o relatie clasica?

            • Cine a pomenit de relatie clasica?
              Am zis: ele au prieten. Dar foarte gresit am zis. Lipseste un „i”. Prieteni. De parca toate il au pe unul…ar vrea el sa le aiba pe toate :)) Privilegiatul!
              Rectific: ele au prieteni. De aici se poate intelege ca ele au unul sau mai multi „prieteni”. Ba conteaza daca ele au sau nu. In functie de asta isi mai pot dori sau ba :d

                • Stimabil Alex, tu ai folosit cuvantul „problema”. Eu am zis dup aia de solutie. De fapt nimic din ce-am scris mai sus nu consider a fi o problema🙂
                  E constatarea unui fapt despre nenea ce se vrea a fi „agăţător”😉
                  Cât despre solutii, fiecare cum vrea, cum poate
                  Articolul poate fi in sine o problema. Sau poate fi o solutie. Depinde😀

  2. Sunt curios ce este fals in ceea ce-am scris eu acolo🙂

    Eu am facut asta si mi s-a parut ca merge. Tu ai fost abordata asa si ai dat oamenii afara din camera sau ceva de genul de zici ca-i fals?

    Chiar sunt curios🙂

    • Stimabil Alex, toate laudele si aprecierile pentru site😉
      Hai sa spunem ca nu e fals ce-ai scris. E lame…mi se pare ca e o metoda neconvingatoare…fals in sensul de ne-na-tu-ral :p, „fortat” cumva😀

Lasă un răspuns

