Exerciţiu pentru muşchiul mental: vulpea, gâsca şi grăunţele

Vay ce-mi plac mie poveştile. Nu oricare, ci astea cu tâlc.

Aş fi scris azi una despre un anume şacal :d, dar parcă nu. Mai bine cu vulpea. Sau pardon. La cine mă gândesc acum i s-ar potrivi mai bine gâscă :))))

Mi-am cumpărat o carte foarte şmecheră ea aşa: Muşchiul mental de David Gamon şi Allen D. Bragdon.

Iată unul din exerciţii 😀 :

„Un ţăran vrea să treacă râul cu o vulpe, o gâscă şi un sac de grăunţe. În barca sa însă nu încape decât un singur animal sau obiect o dată. Dacă lasă vulpea şi gâsca singure pe unul din maluri, gâsca va fi mâncată de vulpe. Dacă lasă gâsca şi grăunţele, pasărea va mânca cerealele.

Întrebarea: cum le poate duce pe toate trei de pe un mal pe celălalt?”  Dar răspunsul????? :d

p.s: mai revin cu poveşti.

Momentan sunt ocupată cu lucrul la site. Sper ca luni să fie sus ca să mă pot lăuda :d

8 gânduri despre „Exerciţiu pentru muşchiul mental: vulpea, gâsca şi grăunţele

  1. eu am gasit alta solutie,mult mai usoara ….ia gasca o pune in apa -ca doar stie sa inoate,e gasca nu? -si de aici e treaba usoara nu conteaza ordinea in care ia obiectul si animalul ramas conteaza doar sa nu uite sa se intoarca dupa gasca:D

  2. duce gasca, se intoarce, ia vulpea, o duce pe malul cu gasca, apoi se intoarce cu gasca, o lasa pe asta pe primul mal, ia grauntele, le duce la vulpe, se intoarce si ia si gasca 😛

Lasă un răspuns

